Speciaal voor de mensen die ons nog herkennen een paar foto's om te laten zien hoe het met ons gaat

Topic verboden voor Lovely

1

2

3

4

5

6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:Mooi paard!
- Beugels véél langer! Je hebt nu een stoelzit.
- Tenen naar binnen (of anders sporen af).
- Paard meer ruimte geven van voren.
- En je zadel ligt te ver naar voren.
Verder netjes!
De foto in je profiel ziet er trouwens supernetjes uit!
SuperPepeijn schreef:Krijg ik nou ff serieus op mn kop van een meisje van 11 dat ik mijn cap niet op heb?
Wat schattig!
kiwiwitje schreef:Sodeletuut schreef:Mooi paard!
- Beugels véél langer! Je hebt nu een stoelzit.
- Tenen naar binnen (of anders sporen af).
- Paard meer ruimte geven van voren.
- En je zadel ligt te ver naar voren.
Verder netjes!
De foto in je profiel ziet er trouwens supernetjes uit!
het zadel ligt goed. paard heeft een lange rug, dan lijkt het zadel tever naar voren.
verder wel dezelfde punten.
esmir schreef:Ik reageer hier even op omdat dit de eerste posting is waarbij ik het idee heb dat er langer over nagedacht is dan een minuut.Hij wordt wat lang in z'n lijf op momenten dat ik juist de achterhand er graag wat meer onder zie..
Probeer iets meer lengte in de hals te creeeren, lekker uitschuiven met je hand en dit aanvullen met je been.. dat laatste is erg belangrijk.. hou die motor achterin goed aan de gang
Suzanne F. schreef:Leuk om te horen! Zeker van jou, dat vind ik echt een compliment, dank je!Maaaaan!!! Geweldig!! Wat loopt Pepeijn goed en wat zit je netjes!! Beter als vroeger!! (pakweg 8 jaar geleden)
Tof man! Ga zo door, ziet er goed uit!!
Suzanne F. schreef:Ik begin te begrijpen waarom, mijn hemelEnne.... dapper dat je een topic opent in de nieuwe bokttijden!! Ik durf het niet meer hoor.![]()