Romy (a.k.a. Mieps
) is een 12-jarige schimmelmerrie, KWPN van Balzflug. Ik heb haar eind oktober gekocht, nadat ze pak 'm beet 2 jaar bij ons op stal in de wei heeft gestaan met veulentje. Daarvoor liep ze op hoger niveau in de dressuur, maar wegens een blessure is ze toen voor de fok ingezet. Blessure is inmiddels helemaal hersteld na die 2 jaar rust, veulentjes vielen tegen, te koop als braaf leerpaard, en toen zocht ik een paard en besloot zij dat ik voortaan haar mens was
En ik ben nog steeds echt enorm blij met haar en zwaar irritant verliefd
Ik heb zelf wel een hoop rijervaring maar veelal manege-, recreatie- en jonge paardenwerk, dus de eerste tijd was zo'n sensibel paard met overal gekke knopjes erop nogal een uitdaging
Maar langzaamaan begint het wat meer een combi te worden. Er is nog heeeeeeel veel waar aan gewerkt moet worden en af en toe vraag ik me af of ik niet beter kan gaan breien in plaats van paardrijden
, maar we hebben er in elk geval plezier in 
Ik rij hier trouwens voor het eerst in tig jaar met mijn oude veeeeeeel te grote rubberen rijlaarzen aangezien natuurlijk een kwartier voordat ik opstapte de rits van een van mijn fatsoenlijke laarzen knapte
Alsof ze het fototoestel geroken hebben
Rubberen rijlaarzen zijn zwaar irritant, mijn stoelzit (beugels korter vanwege die krengen
), kapstokjes en rondwaaiende onderbenen zijn vandaag dan ook opeens exponentieel toegenomen. Ze zijn er normaal ook wel hoor, maar niet zó erg schijnbaar
We zijn nog steeds aan het opbouwen en uitpuzzelen, alles lekker op het gemak
Een groot doel op het moment is nu (buiten 100 dingen aan mijn rijden veranderen
en nog tig andere dingen
) haar ontspannen naar de hand toe te laten lopen zonder dat ik haar blokkeer of zij gaat dribbelen/duiken/rennen/stuiteren. De loodlijn vinden we daarna vanzelf wel 
1. Heu, een fototoestel
(aiaiai wat een rampfoto verder
)
2. Hoe Mieps hier loopt ben ik zó blij mee
Nou ik nog 

3. Vlieggg

4. Ik moet rustig doen van vrouwtje
*damn, ik zit echt of ik moet poepen
*
5. Er is daar iets, echt waar, ik weet het zeker....

6. Mieps' haar geconcentreerde blik

7. Dit vind ik ook fijn uitzien
Alleen die eeuwige binnenhand van mij

8. Galop is Moeilijk
Gaat meestal heul heul heul hard 

9. Bakkabouters!!

10. Mijn binnenhand ook altijd
Erm peerd

11. Handjes doen vanalles

12. Nog wat Pennyplaatjes

13. Moet dat nou steeds met dat fototoestel

14. Slaapverwekkend dit