Melody is een Haflingermerrie van 17 jaar oud, een Wempire x Stefan van het Hout.
Vorig jaar mei hebben wij onze laatste winstpuntjes gescoord om L1 te mogen starten, vervolgens hebben we geen wedstrijd meer gestart omdat we er eerst maar eens voor moesten gaan trainen

6 Juni staat onze eerste officiele wedstrijd in het L1 geplanned, daarom vond ik dit wel een goede oefening

Het rijden ging niet fijn, ik merkte dat ze al erg moe was (ze had s'ochtends al een uur in de les gelopen en vervolgens nog 2 proeven gelopen met verzorgster, daarbij was ze ook het land nog niet op geweest) waardoor ze niet actief genoeg was, niet ontspannen en soms tegen de hand.
Zelf reed ik ook bagger, mijn gebroken lijnen werden gebroken lijnen 5 meter enzo, dus tsja...

M'n punten vielen nog best mee, de eerste proef terecht 175, de tweede proef ging wel iets fijner in het begin, daar had ik 178 punten voor. Maaike Hommenga jureerde, tevens mijn instructrice, dus we zijn gister weer hard aan het werk gezet in de les

Ik zou zeggen, kijk en laat een berichtje achter!

O ja, de foto's zijn gemaakt door Francien Hagedorn van Siens Paardenfotografie, voor leuke foto's van je paard of pony, moet je bij haar zijn!

Niet lekker er door heen en ik moet mijn handen meer gaan dragen, op alle foto's trouwens

Stukje wijken voor het rechterbeen, hier hebben we beiden zoals je ziet, nog heel erg veel moeite mee (ik vooral!)
Met mijn filmman op de achtergrond

Knieen meer in mijn zadel drukken, tenen naar binnen.
En dat was het alweer! Een berichtje zou leuk zijn