[RIJ-ITP] Primeur: Vince (v. Kantje's Ronaldo) @ work
Eigenlijk staat daar veel informatie in, maar nog even in 't kort. Vince is een 8-jarige D-pony van Kantje's Ronaldo. We rijden recreatief, ik heb hem nog niet zo lang en hij heeft wat rugproblemen waardoor hij niet meer geschikt is voor de springsport. Hij heeft een jaar stilgestaan en ik ben hem nu aan 't oppakken.
Ik wil hem vooral lang en laag rijden, zoveel mogelijk ruggebruik. Ik heb nu twee privélessen gehad en het gaat al duidelijk beter, zelfs mijn eigen houding begint nu éindelijk wat te worden
Het voelt ook beter, ik kan mn benen beter stilhouden en kan eindelijk m'n hakken wat meer uitdrukken.Bij de foto's heb ik wel wat commentaar staan waar we aan moeten werken, maar het gaat voornamelijk om het ruggebruik en het voorwaarts houden. In de middengangen moet die niet uit mekaar vallen en hij loopt redelijk vaak op de voorhand.
Still working on it!

Eerste rondjes draf gaat voornamelijk zo..
In stap gaat het beter, hij mag nog wat ronder. Moet hem steeds knijpen en weer overdreven los

Hier vind ik hm teveel op de voorhand..
Wat actiever, moet meer rond
Eerste keer strekken
Dit bedoel ik met uit elkaar vallen 
Fijner plaatje, mag nóg lager, gebruikt nog steeds z'n rug niet..
Eerste galop, te streng met m'n binnenhand
Andere kant, niet zo'n charmante foto

Bekend plaatje, zo loopt hij nog te vaak..
Bij ontspanning valt hij direct terug, volgens instructrice normaal verschijnsel. Wordt aan gewerkt
Zelfde verhaaltje, doordat ik meer moet drijven gaan m'n benen naar achteren..
Tweede keer strekken, DANOONTJE POWERRRR

Weer een galopje, beide verschrikkelijk moe..

Láátste keer.. En toen was 't weer mooi geweest voor vandaag

Thanks for watching, aan onderbouwd commentaar heb ik heeúl veel
Groetjes Eline
en inderdaad een hele verbetering, je pony laat nu stukken beter zn rug los.