In de tijd van het laatste topic tot nu is er eigenlijk veel gebeurd en veranderd.
Eind juni ging Viane met zwangerschapsverlof en in september beviel ze van een merrieveulen. Daarna nog een tijdje niet gereden en in november begonnen we met opbouwen. Helaas na drie weken begon de periode van sneeuw en dus heel weinig rijden. Eind januari zijn we verhuist van stal en sinds die tijd rijden we voornamelijk buiten.
Zes weken geleden begonnen Viane en ik weer aan de dressuur en dat was voor ons ruim 8 maanden geleden. Daarnaast krijgen we nu op een andere manier les en leer ik dus op een andere manier rijden. Dit pakt voor Viane erg goed uit, alleen voor mij is het erg wennen en eigenlijk overnieuw beginnen. De foto's zijn van de derde keer dat we les hadden.
Ook heb ik sinds een paar weken een nieuw/ander zadel en ook dat was weer wennen!
Ik les bij Suzanne (soeske) hier op Bokt wat voor Viane en mij super goed bevalt.

Mijn houding is echt prut op het moment en daar wordt dus ook aan gewerkt maar dat valt nog niet mee (en geeft een hoop spierpijn

Wel zie ik dat ik mijn handen niet meer zo laag heb als dat ik altijd had, al mogen ze nog wel meer naar voren.
En met dank aan Anne (x_Anne_x) voor de foto's!

Zitoefening

En Suzanne is er ook nog even opgestapt

Commentaar welkom natuurlijk