Arvanti in Zevenaar, DAH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arvanti_haf

Arvanti in Zevenaar, DAH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 23:23

Hallo allemaal,

Wat me vandaag gebeurd is moet ik toch echt aan jullie vertellen. Ik sta nog lekker te slapen in de wei, met mijn broer en zus, komt mijn vriendinnetje eraan, en ik ga met haar mee. Ze heeft hele kleine oogjes, en zegt dat ze ook nog moe is. Het was pas 6 uur, en het was nog donker. Ik loop naar de poetsplek en zie in de verte de trailer staan. Daar ben ik 1x eerder in geweest, maar toen was ik pas net onder het zadel. Later kwam dat meisje ook nog, dat mijn vriendinnetje leert paardrijden. Dat gaf mij een fijn gevoel.
Ik zag mijn spulletjes al in de auto liggen, en ik moest de trailer in. Ik heb even goed gesnuffeld, en ik durfde het aan, en liep in 2x de trailer in. Toen kreeg ik heel veel dikke knuffels, en brokken en hooi!
Toen moest ik heel lang stilstaan, terwijl de trailer wiebelde. In Zevenaar aangekomen mocht ik er weer uit. Ik heb goed om me heen gekeken, want ik was hier nog nooit eerder geweest!
Mijn maantjes werden ingevlochten, en ik werd opgezadeld. Ook zag ik uit trailers andere paarden verschijnen die er net zo uitzagen als ik! Maar mijn vriendinnetje zei dat ik de knapste was!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4HL4HBAY.jpg
Ook kwam een vriendinnetje van mijn vriendinnetje. Zij kwam ons vastleggen en heeft 250 foto's van mij gemaakt! Ik werd er bijna verlegen van!
Ook was mijn vriendinnetje aan het mopperen. Ze zeurde dat ze vies werd, maar ik snap het ook niet. Waarom trekt ze vandaag van die gekke, witte kleren aan, terwijl ze weet dat ik erg aan het verharen ben. Daar kan IK toch niks aan doen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFPWQEXI.jpg
Eindelijk gingen we wat doen, dat stilstaan was vrij saai! Er was zoveel te zien, ik wilde wel eens gaan kijken! Mijn vriendinnetje bleef maar lachen en zeggen dat ze zo blij met me was!
1Afbeelding
We kwamen langs een heel gek hek, met een heel raar klein huisje erachter. Later die dag zag ik daar 2 mensen in zitten. Het hek was heel anders dan bij ons thuis. Ik mocht gelukkig snuffelen, en toen ik had geroken had ik door dat het niet eng was, en dan durf ik er ook heel stoer langs te lopen! Dit is waarom mijn vriendinnetje zo trots op me is!
2Afbeelding
Daarna gingen we een hele grote stal in, met zand op de bodem. Ook zaten er gekke zwarte platen aan de zijkant, die ik eerst even heb onderzocht. Ook zat er een dak op. We deden het zelfde als thuis, dus dat wist ik wel. Ze zeggen steeds dat ik spieren begin te krijgen, en dat ik sterker word. Ik kan het zelf niet zien, maar ik merk wel dat ik meer kracht krijg. Dit is soms ook wel leuk om mijn vriendinnetje mee te plagente plagen!
3Afbeelding
Toen ik hier net lekker gewend was gingen we WEER naar een nieuwe plek. Hier waren geen zwarte platen aan de zijkant, en het was zonder dak. Hier waren witte hekjes. Die vond ik niet eng, ik heb ze amper gezien.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMV3NYXU.jpg
Daarna kwam dat meisje er weer bij, dat mijn vriendinnetje leert hoe ze mij moet vertellen wat ik doen moet. Ze ging van alles naar ons roepen, maar er was wel 1 ding anders. Normaal doen we 1 ding heel veel achter elkaar, en nu moest ik telkens wat anders doen.
4Afbeelding
We hadden een lekker zonnetje, en ik had het naar mijn zin. Ik deed super braaf wat de bedoeling was. Het was immers hetzelfde als wat we thuis oefenen!
5Afbeelding
Ik had mijn oortjes naar voren, en mijn vriendinnetje bleef maar lachen!
6Afbeelding
Ook moest ik galopperen, iets wat ik thuis nooit doe! Mijn baasje zegt dat we pas gaan draven als de stap goed gaat, en dat we pas gaan galopperen als de draf goed gaat! Ik vond het heel erg leuk dat ik dat nu wel mocht doen! Ik snap er alleen nog niet veel van. De linker galop is toch veel makkelijker, waarom wil mijn vriendinnetje dan soms dat ik de rechter pak? Dat meisje dat ons helpt gaat ons dat vast nog beter uitleggen als we daar aan toe zijn, maar ik vond het gewoon boffen dat het vandaag wel mocht!
7Afbeelding
Hier moest ik netjes stilstaan, iets wat ik HEEL goed kan. Ik ben er achter gekomen dat dat makkelijker gaat als je alle voetjes netjes naast elkaar zet. De jury had er over gezegd: Keurig, en SUPER (in hoofdletters!) en ik kreeg een 7!
8Afbeelding
Hier draaf ik bijna door de hoek richting dat kleine huisje
9Afbeelding
Hier gingen we even wat dingetjes oefenen die ik even vergeten was, maar ik snap nu wel waarom mijn vriendinnetje me zo knap vind. Vind je ons geen plaatje?
10Afbeelding
Ook had ik vandaag een hele fanploeg bij me! Allemaal mensen die naar me kwamen kijken (exclusief onze lieve fotograaf natuurlijk!)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VKOSJIIG.jpg
Daarna mochten we nog een keer! Ik mocht soms ook nekker even met mijn neusje richting de grond! Thuis mag dat heel wat rondjes, en nu maar heel eventjes, dat vond ik wel flauw!
11Afbeelding
Zo, nu vind ik het ook wel genoeg, ik mocht tussen het hekje door en het was klaar. Mijn vriendinnetje BLEEF maar lachen, en zei dat ze dag dag van haar leven had. Ik snap er niks van, want ik doe toch gewoon hetzelfde als thuis? Ze zei dat ze daar juist zo blij mee was. Snap jij het nog?
12Afbeelding
Ook moest ze snel vriendinnen inlichten over hoe trots ze wel niet op me was. De eerste keer van huis af. B zonder startkaart had ze het over. Ik snap er niks van, ik ben toch gewoon Arvanti, en ik kan wat ik kan, en wat ik niet kan, dat kan ik niet?
13Afbeelding
Ik mocht nog even lekkere verse grasjes eten! Zoveel als hier hebben we thuis nog niet, omdat ik altijd lekker buiten sta! Dat was wel genieten!
14Afbeelding
Mijn vriendinnetje had het erover dat dit nummertje 1 geluk had gebracht. Het scheen dat ik 2 keer de beste was van alle drie! Dus ik was twee keer 1e! (177 en 169)
15Afbeelding
Ik heb een leuke dag gehad, maar wilde graag naar huis, dus ging in 1x de trailer op. Ik bleef mijn baasje verbazen. Weer kreeg ik lekker brokjes, en we hobbelden weer in die trailer naar huis. Daar kreeg ik van de meiden op stal dikke knuffels. Ik vind het maar gek. Ik ben ALTIJD zo lief, en waarom is het nu zo bijzonder?

Arianne (Arifo) heeft onze foto's gemaakt, en zou je die niet willen gebruiken? Ze heeft daar erg haar best op gedaan!
Ook weet mijn vriendinnetje dat ze rechterop moet zitten, en dat ze voor mijn kleine buikje wat lange benen heeft, waardoor ze ze wel eens optrekt, maar we hebben er al iemand voor die ons daarmee helpt, dus dat hoef je niet te vertellen, goed?

Hoe vind jij dat wij het gedaan hebben op deze geweldige dag?

Irma_Maandag

Re: Arvanti in Zevenaar, DAH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 23:30

Jij en je vriendin hebben het erg goed gedaan vandaag.... maar voor mij is dat gemakkelijk praten.... Is voor mij m'n thuislocatie ;)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 00:11

hey
leuke foto's! :D

vind jullie een leuke combi :)

(en je proeven gingen iets beter als bij mij haha :'))

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 00:26

hey Jody, dank je wel! Ja, de proeven gingen best lekker! Kzit nogsteeds op mijn roze wolk!
Jij wint de cross vast van mij! Ga je in Ermelo nog meedoen?

brenin21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 05:38

Helemaal leuk Fem! Geweldige foto's, jullie staan er super op zo met z'n twee. Blijf nog maar lekker op je roze wolk hoor! Jullie hebben het verdient! *\o/*

En Arianne, als ik ooit een fotoshoot ga laten maken van m'n shettenspul, dan weet ik je te vinden... ;)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 08:54

Ah wat zien jullie er super uit! :D
En je straalt op elke foto, echt heel leuk om te zien!
Gefeliciteerd! Dat jullie nog maar veel mogen (over)winnen samen *\o/*

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:15

Jeeaahh, Arvanti-/Femke-topic! Grappige teksten zo, vanuit Arvanti. Wat ging het lekker zaterdag joh! Ben nog steeds blij dat ik op tijd mijn bedje ben uitgekomen om jullie te supporteren, echt heel gaaf! Kan me voorstellen dat je nog op je roze wolk zit hoor, lekker blijven hangen daar....

Esther, da's dan afgesproken! Kan ik weer eens lekker oefenen op dat kleine spul.

Jody, jouw foto's komen er nog aan hoor! ;) Even een hectisch weekend gehad, en wel die van Femke al uitgezocht, maar aan die van jou nog niet toegekomen :o

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:17

@ Arianne: is goed hoor! ben al super blij dat er wat foto's gemaakt zijn! :D :D

haha jaa crossen kunne we wel! :P
ik was wel van plan om mee te doen, leek me wel erg leuk maar moet nog even kijken :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:08

*\o/* GO ARVANTI GO *\o/*

Nogmaals van harte gefeliciteerd Femke :*

Jullie hebben het verdiend :))

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:40

Haha, wat geweldig geschreven en prachtige foto's!
Jullie zijn zo'n uniek stel! <3
De foto's geven een mooi beeld, daar mogen jullie best heel erg trots op zijn! :)
Lekker door oefenen en lol erin houden, dat is het aller belangrijkste!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:45

Geweldig commentaar Femke :D
En Arvanti heeft een leuk koppie zeg :+:

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 10:19

Wat een super braaf paardje heb je en het ziet er goed uit!
Vind het wel een stoertje.
Vooral door gaan, jullie hebben de smaak te pakken ;)

Zoals je zelf al zei ben je wat lang. Krijg je daar ook comentaar op?
Ik heb prescies het zelfde *probleem* en ben een beetje benieuwd naar jou ervaring...

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:17

he femke!! wat een mooie foto's super !!!:D mooi gereden. Je hebt die eerste plaats zeker weten verdiend!!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 23:10

Esther: Mooie foto's he? Kben er echt vet blij mee!
Murielle: Ben ik zeker van plan!
Ilona: Dank je wel
Marieke: Uniek, hihi, dat zijn we zeker, doe alles op mijn eigen manier, of dat de handigste en de snelste is betwijfel ik ja, maar we zijn wel lekker ons zelf!
deborah, lekker bekkie he? De onschuld zelve als je naar zijn oogjes kijkt!
Limmetje: Van de jury hoor ik niks over mijn lengte, maar dit is pas ons 2e wedstrijdje, van omstanders soms wel, maar aangezien ik lekker recratief aan het rijden ben, en hem voor de wagen heb, ben ik blij met hem. Ik wilde geen paard kopen, maar ik had hem, en toen hij weg moest kon ik hem niet laten gaan. Ik heb hem echt op innerlijk gekocht, en niet op uiterlijk, en tjah, daar is dit de consequentie van, maar voor die 3/4 wedstrijdjes die ik in een jaar ga doen, ach, wat maakt het uit!
Ilse, leuk he? ben er ook erg blij mee!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:15

Ziet er super uit Femke!! Jullie zijn heel erg ver gekomen!!. Reden jullie gewoon een B proefje?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:00

@ Arvaniti: Bij mij gaat het ook om het innerlijk. Je bent gek op hem en je houd hem.
Ik denk er prescies het zelfde over als jij, maar was gewoon even benieuwd.
Ik heb zelf een Welsh en ben ook wat lang.

Als ik jou was, zou ik ook zeker door gaan.
Ik start ook (onderling) en heb er eigenlijk van de juri nog nooit wat van gehoord.
Succes met je paardje en geniet ervan ;)

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 22:12

liiisette schreef:
Ziet er super uit Femke!! Jullie zijn heel erg ver gekomen!!. Reden jullie gewoon een B proefje?

ja, wij reden 'gewoon' een B proefje, wat voor ons al heel bijzonder was ;)

Linnietje: Groot gelijk, lekker genieten, en als jij maar lol hebt, met je knol, en niet ten koste van, dan is het prima toch!

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 20:18

Gefeliciteerd met je prijzen. Plezier straalt er weer vanaf.
De foto's geven een erg fijn beeld, jullie zijn enorm vooruit gegaan.

Gaan we jullie nu vaker tegen komen bij de wedstrijden van DAH?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 22:52

dank je wel! Ja, ik wil met de Apeldoornse de galop ook onder controle hebben, daar hebben we nu nog niet aan gewerkt, en als jullie wat organiseren ben ik er hoor! Gewoon zonder startkaart, richting die 180! en ik wil crosstraining in Ermelo gaan doen, whahahahaha

joytje_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:29

Ik dacht dat ik al in dit topic gereageerd had, niet dus :o
Wat ziet het er goed uit +:)+ ! Super hoor en 2x eerste! Jullie hebben het echt verdiend. Verder erg leuk geschreven ;)
En Arianne; mooie foto's! Je mag hier ook gerust komen hoor haha :D Denk toch dat ik te ver weg woon.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:56

wat een super leuk beest.
nou maar hopen dat het bij mij aankomend weekend ook zo goed gaat daar :P

xxx