Ook al geloof ik het zelfs nog niet helemaal haha...
Dit was de tweede keer dat we op wedstrijd gingen. De eerste keer was in september. Hij was toen pas een half jaartje zadelmak en we gingne toen meer om te oefenen op vreemd terrein. We hadden toen 171 en 176 punten. Totaal niet verkeerd dus voor zo een groen paard.
Afgelopen zondag was dus onze tweede wedstrijd (jammer genoeg zijn er niet zo veel barokke wedstrijden en mag ik niet gewoon starten...)
Met losrijden was Hincapie heel erg fris. Klauwde zelfs een paar keer uit joligheid. Verder liep hij wel heel lekker en showde zich heel mooi voor de andere paarden.
Dus toen mocht ik de ring in. En daar was niemand om voor te showen. Geen ander paard in de verre verte te bekennen....
Nou het voorwaartse hield meteen op. Hij had totaal geen zin meer om te lopen. Heb me helemaal kapot zitten werken.
Eerste proef ging daardoor nog wel maar bij de tweede was ik echt gebroken.
Verder deed hij het allemaal wel netjes maar als ik 1 tel niet mn been er aan had gehouden had hij denk ik stil gestaan...
Ook zat er in een van de hoeken weer het befaamde kaboutertje maar viel allemaal gelukkig wel mee.
Dacht dus na mn proeven dat ik met veel geluk net een winstpuntje zou rijden maar dat ik er 2 zou halen en 2 x de eerste plaats dat had ik dus echt niet verwacht!

Had niet ruim winst maar ben er toch heel blij mee. Had 183 voor de eerste proef en 182 voor de tweede.
Nou genoeg gekletst hierbij de foto's en filmpjes:
De eerste proef
1. Filmpje van de eerste proef.

2.

3. Middendraf

4. Aaah een kabouter...

5. Begin van de volte

6. Beetje raar moment

7. Grote volte doorzitten

8. Dat koppie van hem

9. En groeten
De tweede proef
10. Filmpje tweede proef

11. Middendraf

12. Galop voorbereiden op de volte

13.

14.

15. Onderweg voor het halthouden en groeten.