Maar LOL hebben we gehad

We zijn gisteren namelijk naar SusanW geweest, die heeft een enorme buitenbak met een echte op-en afsprong erin! En daaraan vast heeft ze nu ook een brug gemaakt

Verder hadden we laaghangende takken, 2 sprongen, een zeiltje, cavaletti/jog-over, hek, labyrinth, pionnen voor slalom, een stok voor working equitation en wat gezelschap van een paar anderen met hun paarden.
Nadat Jed en ik eerst wat opgewarmd waren, hebben we gewoon lekker met alle hindernissen gespeeld! SusanW heeft er deze foto's van gemaakt

Eerst dus even lekker losdraven enzo

Ik heb de laatste tijd hard gewerkt aan mijn neiging teveel contact rechts te nemen, en ben blij op deze foto's te zien dat mijn rechterteugel eens níet korter is als links!

Beetje middendraf

Over de brug. SusanW heeft hem zo geplaatst dat je vanaf de kant waar we hier komen, echt een flinke pas omhoog moet zetten, de brug "hangt" als het ware aan die kant zo'n 30 cm boven de grond. Jeddah stapte er super braaf zo op!

Nou, en toen hebben we de op- en afsprongen gedaan. Opsprong is ongeveer 60cm denk ik

Wháaaaaa!!!!! Wat doet ze nou?? Ze springt erop!

Haha! dat had ik niet echt zien aankomen! Die kop van mij!!

Toen was het tijd voor de afsprong...

Ja!! We doen het!

Nou, als we toch aan het springen geslagen zijn...

We krijgen er steeds meer lol in, in het springen

Jeddah wil graag versnellen en hier deden we net alsof we beroemde springruiter & paard waren die een barrage aan het rijden waren

Van de lucht in, naar bukken maar! Onder de laaghangende takken door! Dát weet ze nu echt precies hoor! Kop laag en scheuren maar!

De takken liggen hoger als normaal omdat we met meer mensen waren en Jeddah is de kleinste

Toen wilde ik Jeddah leren met de stok te lopen. Ze vond het best wel eng in het begin.
Ze is zelfs een keer flink weggesprongen, dat ik de stok moest laten vallen.

En na een paar rondjes oefenen, zelfs over de brug mét stok! Check d'r oortjes

Ondertussen stond Jagger, het paard van SusanW, lekker aan een hindernis te knabbelen

"Kom Jagger!" zegt Jeddah hier duidelijk

Samen hebben we nog een keer de opsrprong gedaan!

Nou, we hebben weer genoten! Het weer was goed, paarden super, mensen gezellig en rijden leuk! Wat wil je nog meer?