Maar het is het waard geweest, hij krijgt flinke praatjes en houdt wel van een grapje op zijn tijd. Favoriet is momenteel om te 'schrikken' van een willekeurige zandkorrel en dan heel hard de andere kant op te galopperen. Helaas voor Zen hebben we hem in de smiezen en vooral tijdens de les mag hij nu echt flink aan het werk
De foto's zijn gemaakt tijdens de les van zaterdag, we waren hier bezig hem meer verzameld en opgericht te krijgen vanuit de volte naast een 'eng' stukje. Beetje misbruik maken van zijn grapjes dus, op het moment dat hij sterk wordt doe ik of mijn neus bloed en vraag ik heel toevallig even een stukje meer oprichting. Als hij dat netjes doet vloei ik gelijk weer af naar 'normaal'. Om het geheel nog even wat lastiger te maken zaten er een stuk of 6 mensen op de 'tribune' met een radio te spelen en later heen en weer te lopen naar de kantine
(en bedankt
)Op de foto's heb ik mijn binnenhand soms wel erg hoog, maar dat zijn vaak ook de stukjes dat hij er tussenuit wil piepen. Dat los ik op door buitenteugel aan te nemen en stelling te vragen door mijn binnenhand omhoog te plaatsen (dus niet naar me toe te halen en een trek-wedstrijd beginnen). Op de foto kan je het niet zien, maar dit zijn stukjes van een paar passen daarna gaat m'n hand weer netjes omlaag

Even ter vergelijking nog een link naar het topic uit september: [RIJ-ITP] Samen in set op sondag
Goed, genoeg gekletst, tijd voor foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Leuk om te zien, vergelijk foto 3 eens met foto 8: hij loopt op de 2e foto net wat voor de loodlijn, maar je kan heel goed zien dat hij veel meer zakt achter en minder aan het 'voorbeen zwaaien' is. Helaas geen galopfoto's, toen zat de fotografe mooi te kijken ipv foto's te maken!
Voor mijn gevoel begint hij nu echt heel fijn te lopen, denken jullie dat we er klaar voor zijn om eens een wedstrijdje mee te pakken (in de B)?

Ik ben nog dagelijks blij dat ik hem heb kunnen kopen (nouja, de meeste dagen, soms is het ook een draakje hoor
!
...
de aandachtspunten geeft je zelf aan aan en worden hier al genoemd.