Bonita_Bon schreef:"Nogmaals, ze had haar kruit al verschoten dus het zijn geen spectaculaire foto's"
Jammer dat je dat erbij zet. Niet nodig. het zijn al mooie foto's en wij zien er niet op dat ze moe is, dus waarom jezelf indekken?
Mooie fjord en gaaf dat je in de sneeuw kan rijden (hier is alles met een bevroren onderlaag onberijdbaar)
Ja sorry
Ze liep namelijk vòòr de foto's zo lekker, maar tijdens de foto's merkte ik echt dat ze moe werd en toen ging het minder goed.
Was bang dat jullie dat ook zouden zien, dus vandaar dit 'excuus'.
Senzafine schreef:Dat je dat durft, in die sneeuw rijden... Heel mooie fjord! Vrij vlotte gangen ook niet?
Af en toe lijk het alsof hij zich wat vasthoudt in die kaak, maar dat beeld krijg je al vlug met zo een fjordennekje hé

Ze heeft idd vlotte gangen
Maar het kan best dat ze zich vasthoudt in de kaak hoor.
Maar daar zijn we gelukkig mee bezig
_tarja_ schreef:Prachtige foto's! Echt mooi zo in de sneeuw, leuke fjord en combinatie!
Mag ik vragen of jou paard ijzers heeft? Want als ik met mijn fjord in de sneeuw loop krijgt hij ijsballen onder zijn hoeven, dus vandaar dat ik ook niet durf te rijden in de sneeuw. Hoe doe jij dat?
Nee, ze heeft geen ijzers. Anders zou ik het ook niet durven denk ik.
Heeft jouw fjord wel ijzers? Je kan ze ook insmeren met vaseline, dan blijft de sneeuw minder kleven aan de onderkant.
Incredimail schreef:Een minpuntje: CAP?????????????????? waar is de cap, in de sneeuw gevallen?
Ja, die ben ik verloren onderweg