1. Het 8-tal: v.l.n.r.= Cayleigh (5 en ons dochtertje) op Rohan, Wendy op Sven, Charlotte (8 en dochter van Wendy) op Prince Charming en ikzelf dus met Casper.

2. Toch een heel bijzonder gevoel om zo voor het eerst eens met Cayleigh te rijden (zonder er met de tong op mijn voeten naast te moeten rennen

3. Galopje

4. Cayleigh voelde zich bijzonder 'groot', even zwaaien naar haar broertje

5. Groeps-overleg

6.Lieve poown

7. Nog een lieve poown....ehm...paard...

8.

9. Casper was de hele week nog niet ohz geweest (paarden staan wel buiten overdag!) en ik had een paar keer opgemerkt dat hij niet eens bijzonder fris was(terwijl toch alle ingredienten aanwezig waren zoals, fris weer, zeer werklustig paard en het ritje was toch voornamelijk stappen, voldoende temperament)

10. Nadat ik echter ook nog had gezegd dat ik tegenwoordig toch maar een "uitgezakte, saaie huisvrouw" was geworden, besloot die lieverd mijn adrenaline-stroom weer eens op gang te brengen...aardig toch? (tijdens het galopje passeerden we een strook gras (hier was de sneeuw weg omdat er een grote sneeuwbal van gerold was en Casper dacht "hey, hindernis" en na deze sprong over 'niks', kwam de diesel echt op gang en volgde een reeks bokken. Eigenlijk was ik meer verbaasd dan anders wat (en niet in de laatste plaats omdat ik bleef zitten

11.

12. De kleine dames wilden ons demonstreren dat zij ook wel gewoon samen op pad zouden kunnen en eigenlijk helemaal geen begeleiding nodig hebben.

13.

14.

15. Bedankt voor het kijken!