Sommigen kennen mn Faye'tje nog van vorige topics. Het is een 4 jarige merrie van Donnerbube I en ze word momenteel getraind voor de 5 jarigen volgend seizoen.
Even wat achtergrondinformatie: ik ben eind oktober een week naar spanje vertrokken (ivm wedstrijd Mister Universe Model Belgium waar ik aan deelnam) en toen ik net thuiskwam moest ik al direct terug inpakken voor twee weken Egypte. Dus Faye'tje heeft van mij aantal weken rust gehad na een tochwel succesvol seizoen, we zijn 3e geworden op het provenciaal kampioenschap 4-jarigen.
Dus de foto's die volgen zijn van de derde keer dat ze terug gereden werd na haar rustpauze. De amazone die erop zit ben ik niet, want ben trouwens een man.
Dus rijtechnisch geen commentaar liefst omdat ik er persoonlijk toch niets aan heb

Wat ik wel kan zeggen is dat ze lekker fris stond!
Enjoy

foto's staan niet op volgorde

sprongetje met als gevolg een "klein" bokje

schouderbinnenwaarts

hier ging ze verruimen op de diagonaal maar Faye dacht er anders over!
(een paar foto's na elkaar)

en terug weg!

maar ze kan ook netjes lopen hoor

mooi bergop rechts

aanspringen in galop en ze vond het weer héél leuk!

maar ook weer netjes, alleen achter nog wat sterker worden maar daar werken we aan

Het lijkt of ze veel bokt maar dat is helemaal niet hoor
Af en toe maakt vind ze het wel eens leuk als ze mn been plotst voelt om haar is te stretchen maar ze werkt goed mee laatste tijd.Eenvoudige wissels beginnen op iets te lijken, achteruit lukt soms redelijk, contra is al heel goed, en veel meer komt er bij de 5 jarigen niet meer kijken dus we doen ons best
Het is een prachtig paard! Maar hoogstwaarschijnlijk wist je dat al