Leuk dat jullie de moeite nemen om naar mijn plaatjes te kijken

Vorige week heb ik les gehad en heb ik twee dagen gehad waar het rijden super ging.. Gisteren ietsje minder, dus was vooral even lekker paar rondjes rond en kijken of ik er nog iets uit kon krijgen. Ik vroeg ook niet zoveel voor mijn gevoel, maar ik mag lang niet ontevreden zijn met hoe ik er vroeger op zat, en nu..

Ik heb dus een hele hoop slechte gewoontes aangenomen en die zijn er mooi ingesleten in de manegeperiode... Laat ik jullie voor zijn, en mijn bekende trekjes maar even noemen

Mijn handen mogen rechtop en gesloten.. Ook moet ik een constantere verbinding houden. Daar ben ik sinds een week eigenlijk pas echt goed mee bezig.., mijn rug rechtop is ook een must, en mijn voeten...
Het is voor mij ontzettend gemakkelijk om met mijn hakken te drijven, ipv mijn kuiten.., want dat zit erin gesleten

En kijk.... vooruit!!
Mel is niet zoveel gewend met rijden, dus een M/Z koppel zijn we niet. Ik rij haar maar 2 dagen in de week, en pas de laatste weken ben ik echt voor mijn gevoel fijner gaan rijden en aanvoelen... Toppaardje is het wel hoor

Hier komen ze dan...

Ohja, ik kan ook erg raar kijken, dus die krijg je er kado bij

Lang en laag, en een holle rug

Hier zie je mijn voeten duidelijk de verkeerde kant op gaan:

Beter, mag ronder, maar geeft me een fijn plaatje toch

Floep, daar zijn de voetjes weer

En niet vergeten te lachen

Nice, weer die hakken

Typisch momentje dat ik even mijn rug overdreven rechttrek om daarna goed te zitten

Handjes en ik kijk weer a la Karin

Nog eventjes gas lostrekken:

Bedankt voor het kijken, hopelijk vinden jullie haar ook zo wijs als ik dat vind..