Dit weekend heb ik zaterdag avond en zondag wedstrijd gehad.
We hebben Valiant nu bijna 3 maanden en hij is van mijn moeder.
Ik rijd hem 1 á 2 keer in de week bij (voor wedstrijd uiteraard vaker en intensiever).
We zijn 16 Augustus begonnen met wedstrijden in het L2.
Voor het weekend stond de teller op L2+6 na 4 wedstrijden.
Mijn doel was om na het weekend M1 startgerechtigd te zijn.
En.. dat is gelukt

Zaterdag gingen mijn proeven heel fijn.
Hij was veel fijner bovenin (daar heb ik zelf soms nog wat moeite mee
) en goed actief.Het kan allemaal wel nog beter, wat meer bevestigd maar ik was zeker niet ontevreden. Geen grote fouten. Hij sprong alleen in mijn eerste proef achter om, heb ik hem meteen terug genomen en opnieuw aangesprongen, dat werd dan ook beloond met een 5 omdat ik het wel netjes had opgelost.
Was het ook echt eens met het commentaar van de jury's!
Zaterdagavond hadden we in de eerste proef 196 en in de tweede proef 186 en 2x 1ste geworden!
Was echt helemaal in de gloria!
Nou op naar zondag, was wel heel benieuwd of hij niet moe zou zijn van de dag ervoor.
Heb dus ook heel rustig aan losgereden. Beetje tempowisselingen en overgangen.
De eerste proef ging best lekker, aan het begin had ik hem alleen iets te hoog ingesteld waardoor hij soms niet helemaal los liet in zijn rug.
De tweede proef had ik hem iets lager ingesteld, die ging een stuk beter.
Het voelde alleen wel wat rommelig, beide proeven dus ik was benieuwd of ik wel een puntje zou halen, want ik moest er nog maar 1!
De prijsuitreiking kwam en vol verbazing bleek dat ik 3de was met 188 punten en de tweede proef was ik 2de met 201!! punten!
Ik kon het niet geloven maar nu zijn we dus echt M1 startgerechtigd!
11 oktober hebben we ons M1 debuut!
Ik heb van elke proef de filmpjes, maar die van zaterdagavond zet ik even in een link omdat die van mindere kwaliteit zijn!
Zaterdagavond eerste proef! ( 196)
http://www.youtube.com/watch?v=GNsIPbpe1K0
Zaterdagavond tweede proef ( 186)
http://www.youtube.com/watch?v=qBAciKF9VQg
Zondag eerste proef (188)
Zondag tweede proef ( 201)
Bedankt voor het kijken!
.
niet dat ik het kan hoor! 
.