Gisteren een shoot gehad met Timo
eerst wat poseerfoto's gemaakt, toen losgegooit en daarna gereden! Dit was de derde keer dat ik echt met hem gereden heb zonder iemand die hem vast hield. Ik ben nu zo'n 1,5 maand bezig hem onder het zadel te krijgen en het gaat echt super! Hij is echt heel erg braaf
Ik heb alles zelf gedaan met begeleiding van af de grond, en hij pakt het super op 
De foto's zijn gemaakt door N_Fotografie hier op bokt! Heel erg bedankt Nikki
Hij is 3,5 en ik heb hem nu bijna 3 maandjes
het is een kwpn ruin en zo'n 1,61 groot, hij mag van mij nog zeker tot 1,65 groeien
hij is van lord loxley x elcaro en echt een grote knuffelkont! Het was gisteren allemaal wel érg spannend. De dag ervoor had ik ook gereden en toen ontspande hij al heel mooi en zocht hij zelfs vaak mijn hand op. Maar gisteren was het toch wel spannend , 2 mensen met camera's in de bak, de stallen werden schoon gespoten met een hogedrukreiniger, de honden waren langs de bak aan 't snuffelen.. Vind het dus helemaal niet erg dat hij wat gespannen was en ben allang blij dat hij ondanks alles op mij blijft letten en echt heel braaf blijft !
Het enigste wat we doen is rond draven, stappen, proberen te sturen, remmen, gassen e.d. Ik hou gewoon constant normaal contact met zijn mond, en probeer mijn benen verder niet af te steken. We hebben zelfs al in draf van hand veranderd, haha dat vind hij een beetje raar dat van hand veranderen
maar het ging eigenlijk best goed
Ik ga er deze week nog 3 of 4 keer op en dan krijgt hij 2 weken vakantie
daarna wil ik hem weer oppakken en lekker veel km maken in 't bos!
Hier de foto's!
(de linkjes zijn ook de moeite waard!
)1.

2. gekke bekken trekken

3. haha gek paard, kriebelen aan zijn kin vind hij echt héérlijk

4.

5.

6. Hier zit ik er net op, even lekker stappen

7. Eerste drafpasjes, wat onwennig

8.
Idem
9. Rustig rond stappen op de andere hand

10.

11. Hier schrok hij even, dit is eigenlijk het enigste wat hij doet als hij schrikt. Hij spurt even vooruit/opzij en vervolgens kan ik hem gewoon opvangen en verder draven

12. Draven weer verder

13. Even rustig stappen tussendoor

14. Drafje
15. Hier is hij al wat meer ontspannen

16.

17. Hier ben ik erg tevreden over

18. Ik denk van hand veranderen, hij ziet weer wat leuks

19. Klaar
hij wou niet leuk kijken 
20.

21. En nog een foto van zn koppie

Reacties & tips waar ik wat mee kan zijn van harte welkom
En dan na je vakantie lekker fanatiek aan de slag om die vetjes om te zetten in spieren! 
.
Wat pakt hij het goed op.