Voor de 1ste keer op Legolas

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
triesjuh

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-12-06
Woonplaats: Heteren

Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 20:57

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Patricia en ik ben 18 jaar. Mijn lieve Fjord Legolas is nu 3 jaar en 3 maanden ongeveer. Ik heb Legolas gekocht toen die 6 maanden was. Ik kijk dus al bijna 3 jaar uit naar dit moment :D We hebben samen veel meegemaakt en ik vind dat we al een goede band hebben opgebouwd waardoor dit moment voor mij best wel speciaal was.

Legolas was ook super lief voor mij, elke keer als hij mijn stem achter zich hoorde ging hij heel rustig stilstaan om mij vervolgens uitgebreid te bekijken daar zo achter op zijn rug. Ik deed hiervoor al vanaf dat ik hem gekocht had, grondwerk met hem en hij luistert ook goed naar mijn stem dus als ik zei Legolas stappen, dan ging hij weer heel braaf lopen. Hiervoor had ik ook al een paar keer op hem gehangen maar vandaag had ik besloten dat ik langszaam mijn been over hem heen kon leggen. Hij was heel ontspannen, ook in zijn rug dus het was niet zo dat hij zijn rug helemaal aanspande van stress of bangheid ofzo.
Verder heb ik niks gedaan (niks met mijn handen en benen) dit liet ik aan mijn moeder over. Tjah het was voor Legolas al genoeg om te verwerken dat er iemand op zijn rug zat laat staan dat ik ook nog hulpen ging geven!
Ik krijg binnenkort elke week les met hem (we beginnen met grondwerk en rechtrichten en dan wanneer dat nog beter gaat ga ik er ook weer op) En gaat mijn instructrice mij langszaam begeleiden met het rijden.
Ik heb er erg zin in en kijk er naar uit wanneer het zover is dat ik lekker met hem over de heide kan galoperen!

Veel kijk plezier,

Groetjes Patricia


Afbeelding
Nog een beetje naar voren leunen zodat hij niet ineens iets heel hoogs achter zich ziet maar langzaam steeds een stukje hoger:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lindake
Berichten: 11269
Geregistreerd: 29-04-07

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:14

J-ITP => RIJ-ITP

mariskalaan
Berichten: 843
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:24

Je hebt je topic er 2 keer op staan. ik tem even

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:26

leuk voor je!!
succes met inrijden!

Anoniem

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:28

Wow, je bent vast supertrots. +:)+
Echt fijn dat hij zo braaf was. :j
Binnenkort een topic met zadel?

hadjewat

Berichten: 39
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:01

super dat die zo braaf is
succes der verder mee;)

Themba

Berichten: 1480
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:44

ziet er goe duit! hoe bevalt het op zijn nieuwe stal?

groetjes

triesjuh

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-12-06
Woonplaats: Heteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 17:01

Hallo iedereen,

Bedankt voor de reacties :)

Koudbloedkim: Binnenkort inderdaad nog meer foto's maar ik weet niet zeker of het met of zonder zadel is.. Ik krijg namelijk binnenkort elke week les en heb al een tijdje niet meer intensief gereden dus ik wil ook aan mijn eigen balans werken en dan kan het beste zonder zadel.

Themba: Hoi maaike! Ja het bevalt mij maar vooral Legolas zeer goed op de nieuwe stal, hij voelt zich echt thuis in de kudde en hij is toch wat dominanter als ik dacht:) Ik zie je vast snel weer!

Groetjes

sandravdl
Berichten: 116
Geregistreerd: 10-08-09

Re: Voor de 1ste keer op Legolas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:53

gaaf, braverd