Mijn jaar in the picture

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mindfields

Berichten: 6512
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Omgeving Rotterdam

Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 17:29

Er zijn het afgelopen jaar heel wat paarden voorbij gekomen en het leek me wel leuk eens een topic te maken van die toppertjes!

Allereerst mijn eigen topper Nicky Mindfields. Ik begon hem te rijden drie jaar geleden en toen zag hij er zo uit:
Afbeelding
Momenteel loopt hij Z2 dressuur met 4 winstpunten en ziet hij er zo uit:
Afbeelding
Galopwisselserie:
Afbeelding

Dan natuurlijk Condo, andalusierhengst:
Afbeelding

Dan Fabian, de friese ruin van 17 jaar oud die ik een tijdje doorgereden heb voor een lesklant, omdat hij al een jaar of 14 als een soort giraf door de baan ging, zo dus(dit was mijn eerste keer op hem EN mijn eerste keer in dameszadel, en indd het is heel apart haha):
Afbeelding
Toen ik een tijdje met hem bezig was leek het wel een ander paard(gelukkig):
Afbeelding


Mijn trots Chagall, mijn friese hengst die helaas vorig jaar juli stierf(en daar heb ik het nog steeds heel erg moeilijk mee)
Afbeelding
Afbeelding

Anne-Marie die met Ravi een trainingsweek kwam doen bij mij:
Afbeelding

Marloes die een trainingsweek kwam doen bij mij met Montecito:
Afbeelding

Wendy op Vodjena, die na een trainingsweek hier een maandelijkse lesdag in Santpoort-Noord opzette, dit is een foto uit die lesdag:
Afbeelding

Anne-Marie die een paar maanden na haar eerste trainingsweek terugkwam en nu ook haar jonge paard Charismo mee had genomen die nogal problematisch was onder het zadel(erg rillerig en niet relaxed)die reed hier in totale ontspanning rond nadat ik een paar yin-yang sessies met Charismo had gedaan en haar begeleid had aan de longe:
Afbeelding

Melissa die met haar 'probleemhaf' Namiro een weekend kwam trainen, die gingen van zaterdagochtend dit:
Afbeelding
Naar zondagmiddag dit:
Afbeelding

En hij bleek toch ergens een knopje rechtergalop te hebben, en dan zonder op hol te slaan en haar eraf te gooien. Plus, ze had het vertrouwen in zichzelf en vooral in het rijden op Namiro weer terug.
Amber die sinds een tijdje bij me lest en ook een weekendje is komen trainen, op haar Warenta, was nogal een hysterisch ding maar het gaat nu erg goed:
http://www.noorhorses.com/user_files/13137/Amber1_077.jpg

En zo zijn er nog een aantal mensen met hun paarden langsgeweest hier, en het geeft me zo enorm veel voldoening, die mensen weer op weg te helpen, sommige de wanhoop al nabij, geen ontspanning in het paard te krijgen, sommige zelfs vastgezet met touwtjes om hem in een houding te dwingen, en die mensen, en vooral, hun paarden, weer blij naar huis te zien gaan is zo gaaf.

Ik heb echt werkelijk waar het aller, aller, ALLERALLERALLERmooiste werk op de wereld. Het is dat ik er van moet leven en dat ik niks anders kan maar anders deed ik het gratis.

Bij deze ook een groot dankjewel voor alle mensen die mij het vertrouwen gaven en hun weg hiernaartoe gevonden hebben.

P.s. de foto's van de anderen zijn al eerder gepubliceerd op Bokt en staan er nog steeds op.

Stephaniiee_

Berichten: 2202
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Moordrecht

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 17:43

Het ziet er goed uit! Melissa met Namiro staat bij mij op stal!

Zou je mij kunnen PB'en over prijzen van de trainingsweek?

Nancy_K
Berichten: 14
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 18:15

Wat een gaaf overzicht van het afgelopen jaar. Er straalt zoveel plezier en ontspanning vanaf. Ik ben je heel dankbaar dat je mijn paard en mij van jouw talenten hebt laten meegenieten, want jeetje wat heb ik veel geleerd van jou en wat zijn mijn paard en ik je daar ontzettend dankbaar voor. Het is moeilijk uit te leggen hoe bijzonder het is om met iemand met zoveel positiviteit, enthouisasme, liefde en respect samen met je paard aan de slag te gaan en te merken dat je in korte tijd toch in alle rust zoveel kunt bereiken.

Bedankt voor alles...Ik hoop dat mijn paard en ik nog heel lang van jou en je lessen mogen genieten (en dat je als de sodemieter deze kant op verhuist, hahaha)!

Myour

Berichten: 3402
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 18:24

Ik heb al eens jouw site helemaal doorgespit, ik ben echt fan van jouw rijkunsten en helemaal na het zien van foto's wat je ook kan doen met anderen en hun paarden. Het is dat mijn jonge paard er nog te jong voor is maar ik overweeg serieus om volgend jaar eens zo'n week te volgen. Verder lees ik ook wel eens commentaar van jou bij sommige HAW-topics, haarfijn uitgelegd allemaal. En ik vind idd dat je heel mooi en goed werk neerzet.

Zennaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 05-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:55

Echt super mooi om te zien. Vooral bij de laatste echt super!

Mindfields

Berichten: 6512
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 01:17

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Het is voor mij op persoonlijk vlak een verschrikkelijk jaar geweest, 2008. Ben mijn prachtpaard verloren, mijn droompaard en toekomstpaard Chagall. De wereld stortte in en ik wilde even niks meer met paarden te maken hebben. Maar toen mijn hulp werd gevraagd ben ik toch weer begonnen. Vervolgens ging mijn lieftallige ex er vandoor met een ander en dat was net nadat ik weer een beetje uit mijn zwarte gat van het verliezen van Chagall gekropen was, en ik besloot dat ik niet meteen weer een zwart gat in wilde. Maar dat ik er voor ging knokken om zelf iets op te bouwen, en toen ineens werd het erg snel erg druk. En het helpen van paarden gaf me zoveel voldoening en zo ging het balletje weer aan het rollen.

Ik kreeg Nicky van zijn toenmalige eigenaresse en dat gaf weer positieve input, en daarna bleef de positiviteit gelukkig bij me.

Na nog wat meer ellende gaat het nu dus echt de goede kant op en ga ik keihard door met mijn doel.

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:51

Wat een leuk overzicht Noor!! Hier kan je zeker trots op zijn!

_Question

Berichten: 2392
Geregistreerd: 13-04-06

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:55

Wauw, dat ziet er mooi uit.
Jeetje..

muiske07
Berichten: 551
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Mater, België

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:48

Mooie foto's ,

foto van die wissel ziet er mooi uit!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48571
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:06

wat ziet het er toch altijd fijn uit als jij op een paard zit... mijn complimenten!

Tamara_H

Berichten: 1565
Geregistreerd: 10-05-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:13

Verschrikkelijk fijn beeld geeft dit zeg! respect voor jullie :D

kaatje77

Berichten: 10443
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:46

leuk verslag zeg. :))

Skingraphx
Berichten: 166
Geregistreerd: 27-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:48

Net als jij wil ik 2008 het liefst uit mijn leven bannen ondanks dat alle ellende ook mooie dingen heeft gebracht.... De route ernaartoe was wat mij betreft niet nodig.
Gelukkig staan er voor ons ook weer leuke dingen te gebeuren.
Nog heel erg bedankt voor die onwijs leuke verrassing die ik door jouw hulp voor Sanne (Ulala hier op bokt, tjek haar topic!!!!) heb kunnen organiseren. Jij hebt de lol in de paarden weer een beetje terug weten te brengen. Thanx!!!!

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:16

Nancy_K schreef:
Wat een gaaf overzicht van het afgelopen jaar. Er straalt zoveel plezier en ontspanning vanaf. Ik ben je heel dankbaar dat je mijn paard en mij van jouw talenten hebt laten meegenieten, want jeetje wat heb ik veel geleerd van jou en wat zijn mijn paard en ik je daar ontzettend dankbaar voor. Het is moeilijk uit te leggen hoe bijzonder het is om met iemand met zoveel positiviteit, enthouisasme, liefde en respect samen met je paard aan de slag te gaan en te merken dat je in korte tijd toch in alle rust zoveel kunt bereiken.

Bedankt voor alles...Ik hoop dat mijn paard en ik nog heel lang van jou en je lessen mogen genieten (en dat je als de sodemieter deze kant op verhuist, hahaha)!


en hier ga ik helemaal in mee _/-\o_ alleen het verhuizen mag meer mijn kant op :D

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:55

Fijne plaatjes hoor! Dat eerste paard is echt veranderd, wat een knapperd!

Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 06:29

Wat een pracht reportage.

Bewondering heb ik voor je.

Als je de plaatjes ziet is het genieten tot het verlies van je mooie kanjer, dat was voor mij ook een herinnering, maar je ging weer verder met de mooie en vooral positieve plaatjes van lesklanten en dan die laatse, het verschil is zo mooi te zien in alles, paard en amazone.
Maar de bewondering steeg na je reactie later toen ik las wat voor een jaar je hebt meegemaakt én dan stijgt mijn bewondering.
Je mooie Chagall!
Vind je een krachtig mens en heel goed hoe je het grote verdiet weer weet om te zetten in positieve zaken en in mensen met paarden helpen.

Petje af!

123chloe
Berichten: 91
Geregistreerd: 05-08-09

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:23

Erg leuk zo'n jaar overzicht.. op naar een beter jaar..

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:46

Ik heb je bokt wel vaker gevolgd, je rijtechnisch helder commentaar op HAW, de mooie topics met je rijkunsten en hoe je anderen helpt...het is dat ik geen eigen paard heb maar ik had anders heel graag een midweek gekomen om bij te leren! :D
Mijn petje af en ga zo door!

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:42

Ik kijk toch elke keer weer naar je topics, en heb nog steeds een trainingsweekend/les van je in mijn achterhoofd. Zit nu nog wat moeilijk qua vervoer, helaas.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Mijn jaar in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:47

hahahaha Mindfields......... ik vind je leuk!!! wil je ooit ergens een keer ontmoeten..............

je lijkt me een heel leuk mens om, om je heen te hebben :)