vakantie veluwe + tinkerwedstrijd

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cannie

Berichten: 181
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Rockanje

vakantie veluwe + tinkerwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 11:30

Vorige week zijn we teruggekomen van onze vakantie naar de Veluwe, nouja vakantie voor ons. Lord Candy moest elke dag hard werken, want we hebben daar een hoop mooie ritjes kunnen maken.
Vrijdag 24 juli vertrokken we met de trailer richting Otterlo. Hier hadden wij (mijn zus & ik) een plek voor onze tent en Candy stond maar iets van 4 m. bij ons vandaan. Erg leuk om zo 's ochtends wakker te worden :j
Vrijdagavond wilden we een rondje gaan rijden, maar toen we de weg nog niet uit waren kregen we een gigantische regen- & omweersbui over ons heen.
Zaterdag deed ik mee met de tinkerwedstrijd in Lunteren. Super leuk om al die tinkertjes te zien!
Candy was erg alert en liep fijn. De eerste proef ging dan ook best goed.
Afbeelding
Afbeelding
De tweede proef ging minder. Deze was op gras en omdat we al een paar slippertjes hadden gemaakt, had ik de proef wat meer op safe gereden.
Afbeelding
Afbeelding
Dit vind ik wel een mooi plaatje.

Toen kwam de prijsuitreiking...spannend...we waren twee keer 1ste en hadden 184 en 170 punten.
Afbeelding

Na de wedstrijd zat ons ritje er nog niet op, want we zijn via het Wekeromse zand teruggereden naar de camping.
Afbeelding
Afbeelding
Helaas moesten we ons rondje wat verkleinen, omdat ze werden lekgeprikt door de horzels.

Na Candy en onszelf goed te hebben ingesprayd, zijn we zondag door het Roekelse bos naar de Edense heide gereden. Het was een prachtige route, maar we waren echt te vaak verdwaald. Er waren veel meer routes dan op de kaart stonden. Vooral voor degende die loopt is het nogal vervelend. Na bijna 5 uur rijden kwamen we weer aan in Otterlo.
Afbeelding
Afbeelding
Huh?Alweer verdwaald? :?

Maandag waren we al vroeg vertrokken. Dit keer stond een rondje Hoge Veluwe op de planning. Nouja rondje??, het was een flinke route. We reden door het bos, zandvlaktes en hebben ook veel heide gezien. Echt een schitterende route, een van de mooiste die ik ooit heb gereden. *-:) Na ruim 6 uur kwamen we eindelijk aan op de camping.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dinsdag was alweer de laatste dag. |( Gelukkig hadden we dit keer een fiets tot beschikking en hoefden we niet meer zoveel te lopen.
Ons laatste ritje ging richting te Edense/Ginkelse heide en via het Roekelse bos weer terug.
Afbeelding
Afbeelding
Onderweg kwamen we nog een schaapskudde met herders tegen.

Helaas zat om 4 uur onze vakantie erop, want rond die tijd werden we opgehaald om terug te gaan naar Rockanje.

chan_fritsje

Berichten: 403
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Krabbendijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:20

Zozo jij hebt zo te horen een leuke vakantie gehad met je paard! :D

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: vakantie veluwe + tinkerwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:01

Zo, wat stoer dat er iemand meeliep al die tijd! Zo gek krijg je de meesten niet volgens mij :D

Gave vakantie heb je gehad in elk geval!

BNT95

Berichten: 122
Geregistreerd: 17-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:38

Leuk, zo'n vakantie :D
Nog gefeliciteerd met je prijs!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34787
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 14:41

Die laatste twee foto's herken ik, daar rijd ik ook vaak buiten. Wij (mijn man en ik) rijden samen met 1 paard waardoor er ook meestal 1 iemand mee loopt of op de fiets mee gaat. Als 1 van ons wandelt kan de hond ook mee. Is prima te doen, en ik vind het erg handig en gezellig.

Ziet eruit alsof jullie een hele leuke vakantie hebben gehad.

Fleur19

Berichten: 45
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Gouda

Re: vakantie veluwe + tinkerwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:06

Super leuke foto's! Ben zelf ook op de veluwe op vakantie geweest met de paarden en het is daar echt prachtig!! Heerlijk om te rijden :)
En ook gefeliciteerd met je punten!

cannie

Berichten: 181
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 12:31

Het was zeker een geslaagde vakantie in een prachtige omgeving.

Het is inderdaad erg gezellig om ernaast te lopen SusanH. Jullie hebben het zo ook handig opgelost, kan de hond ook nog mee. Alleen loopt bij ons het paard sneller dan wij, dit maakt het wel vermoeiend. Zeker als je een rit maakt van 4 tot 6 uur. Maarja...je moet er wat voor over hebben.

Pareltje2
Berichten: 326
Geregistreerd: 11-08-09

Re: vakantie veluwe + tinkerwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:27

super foto's zeg, wat een mooie omgeving! Echt genieten, van die lange buitenritten! En wat een mooi paard heb je!