Mijn paard wordt door vrienden en kennissen (;)) vaak de zwarte weduwe genoemt. Het is namelijk een échte merrie, en niet altijd even makkelijk.
Toch wil ik deze foto's hier plaatsen omdat ik stiekem best een beetje trots ben op sommige beelden.
Ik rij haar zo af en toe met slof, omdat Tas uit protest haar hoofd nog wel eens omhoog wil gooien en dan heul hard weg te spurten. Het is de laatste dagen nieuw om dan ook met 4 benen de lucht in te springen. Omdat ik niet altijd zin heb het 'gevecht' aan te gaan, heb ik deze slof er zo af en toe om. (Om sommige bokkers voor te zijn: het hoofd in de lucht gooien e.d is GEEN medisch probleem, rug is goed, tanden etc, het is puur protest)
http://i143.photobucket.com/albums/r154 ... as07-5.jpg
Hier zie je ook een probleem waar we tegenaanlopen, ze houdt erg van haar vaste krulletje en kruipt achter de teugel

Mooi contact & beenwerk

We zijn veel bezig met tempowisselingen om haar goed contact te laten maken, hier een schakeling naar voren op de volte

Galopjes, waar ik toch flink op m'n kont moet zitten en niet achterin het zadel! haha

Begin van lang laag uitdraven

En nog 2 foto's van de wedstrijd van afgelope weekend. Na een jaar in de proef aan de kletter zijn gegaan, konden we eindelijk 4 normale proeven rijden (het was 2 dagen) en we hebben hierbij ook onze eerste 4 winstpunten gehaald!

Zoals ik zei ben ik best trots op deze plaatjes, dusse, kraak me niet af a.j.b