Trainingsweek @ Academy Bartels!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaraJoyce

Trainingsweek @ Academy Bartels!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 01:35

Hoi!

Vorige week hebben we (ik en mams) een trainingweek gevolgd bij Academy Bartels.
We zijn vorig jaar al geweest en dit beviel zo goed, dat we dit jaar weer zijn gegaan.
Het was weer een zeer leerzame week en ook heel gezellig! :D
Ik heb niet echt foto's, maar voornamelijk filmpjes, ik hoop dat die hier ook geplaatst mogen worden!
Zo niet, dan hoor ik dat graag.

2e les:
Hier liep ze al erg fijn en en hebben we vooral op veel oefeningen 'de puntjes op de i' gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=SwWcqT4G8Qg

3e les:
Ook hier heb ik lekker gereden en zijn we zelfs al aan een nieuwe oefening begonnen: appuyeren.
http://www.youtube.com/watch?v=bMuGpj0vKjU

4e les:
Deze dag had ze een beetje spierpijn, waardoor het een tijd geduurd heeft voor ze los was, we hebben die dag verder ook niets anders gedaan. Gelukkig liep ze de dag hierna weer super!
http://www.youtube.com/watch?v=HmyHEl4KtoI

Van de laatste les heb ik ook nog een filmpje, maar die heb ik nog niet geupload. De eerste les hebben we niet gefilmd.

Bedankt voor het kijken! *D

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:24

Leuk dat je ze hier neergezet hebt ! Het was weer erg gezellig vorige week. We gaan maar weer sparen voor volgend jaar :D

athene

Re: Trainingsweek @ Academy Bartels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:52

Saartje_kip leuke filmpjes lijkt mij een leerzaam weekje en wat fijn dat ze het zo goed heeft volgehouden.

utopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:56

even een vraagje, heb je tijdens de trainingsweek priveles of in groep?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:11

Ziet er goed uit! In galop zie ik echt gewoon mijn eigen paard lopen :D Keertwendingen doet ze ook netjes, maar is het voor haar niet makkelijker om ze vanuit travers te rijden?

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 11:47

Dankjewel allemaal! Ik was inderdaad echt blij dat ze het allemaal zo goed vol hield en heb echt veel aan deze week gehad! *D

@ Utopie: Je hebt met z'n 3en les.

@ Oakland: Dat zou misschien makkelijker zijn, zo zijn we ook begonnen, maar ze moet ze nu ook gewoon vanuit een rechte lijn kunnen doen, in een proef mag ik ze ook niet zo inzetten.. Dus vandaar dat ik ze nu zo doe!

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:51

Netje & Saartje; harstikke top dat Unique het allemaal zo goed kon doen. Ik kan me voorstellen dat jullie hebben genoten. Ik vond het alleen al leuk om de filmpjes te bekijken, laat staan als je er actief aan kunt deelnemen. Jullie geven mij weer hoop voor de toekomst!! :o

Met mijn paard gaat het ook steeds beter. Gisteren ook weer de galop mee genomen en ze blijft goed op het achterbeen. Wel kan ik haar op de rechterhand minder goed sluiten en galoppeerd ze dus in een flinke arbeidsgalop, die overigens wel zuiver is. Ik vind het voor me zelf wel moeilijk om heel simpel te rijden, ik wil weer gauw teveel doen en vragen. Gelukkig staat mn 2lingzusje altijd vanaf de grond te kijken en die zet er dan weer even de rem op. }:0

Netje & Saartje; Ik hoop volgend jaar met jullie mee te gaan :P

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:54

Zit nu op m'n werk dus ik kan ze niet kijken, maar ik zal binnenkort thuis even de filmpjes bekijken. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en dat het helemaal goed ging met Unique.

Gr. Marieke

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:04

Zeker een aanrader, leuk om je verslag en foto`s te zien.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:24

Wat leuk om Unique nu eens op de film aan het werk te zien, je hebt haar lekker aan het lopen en het ziet er vriendelijk en ontspannen uit. Wat goed dat ze het zo goed heeft volgehouden en hopelijk kunnen jullie dit ook vast houden.

Lijkt me echt heel erg leerzaam zo'n trainingsweek!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 00:55

Dankjewel weer allemaal, erg leuk om te horen! :D

@ Alani: Haha, gelukkig maar! :D Ja ik ben ook echt heel blij dat ze het zo goed hield! En echt, ik heb haar best doorgevraagd en ook weleens gedacht van: oeii.. Maar geen stap onzuiver! Ja lastig is dat, om de rem erop te houden. Heb ik zelf ook best moeite mee gehad, maar het is wel echt verstandig.. Zo zie je maar weer: daardoor kan ik met die van mij bijna alles weer doen, zonder rem! Al let je (ook onbewust) toch wat meer op. Maar dat zal blijven denk ik :) Ook weet ik natuurlijk niet hoe lang het goed blijft gaan, maar zo lang het goed gaat, genieten we ervan!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:45

Hey Saar, ze zijn leuk geworden je filmpjes!
Ben zó blij voor je dat het allemaal goed is gegaan, ik kneep hem wel hoor.
Nu weer lekker verder het wedstrijdseizoen in en punten scoren!!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 23:49

Hee Lé! :D
Dankjewel! Ja ik ook zeker, was ook echt blij dat het zo goed ging!
Haha inderdaad, we gaan weer lekker verder trainen en hopelijk ook mooie punten rijden! *D