Vandaag kwam me moeder foto's maken. Ze zijn nog niet helemaal scherp aangezien ze nog niet weet waar alle instellingen zitten

Even wat informatie.
Alfie is een 4.5 jarige merrie van Houston en is 1,74 groot. Alfie is een erg eigenwijze merrie met een eigenwilletje daardoor hadden we ook een erg moeilijke periode achter de rug. Ze dacht dat zij wel even de baas was en waardoor ook het rijden niet ging want als je been gaf bokte ze en stijgerde ze. Maar nadat we eindelijk een oplossing hiervoor hadden gevonden gaat het weer super. En zijn we nu ook met de wedstrijden begonnen. De startkaart en startcoupons zijn al binnen. We hebben twee onderlinge wedstrijden gereden eentje in de L1 met 184 punten.
Alfie wilt in het begin nog niet zo heel fijn loslaten en loopt ze ook nog erg gespannen dat is op de eerste foto's dus ook nog wel te zien!
1. voor het rijden

2. der knappe kop

3. instappen

4. Oppakken

5. Hier dus nog wat spanning.

6. pasje verruimen. Gaat ook steeds beter

7.

8. af en toe kijk ik best vrolijk

9.

10. Galopje

11. Wij samen nog even

12. Hihi en mijn moeder nog even. Wel erg knap dat ze erop is gestapt! even snel een foto want daarna moest ik der natuurlijk weer vast houden.

Eigen punten:
- ik moet erop letten bij doorzitten dat ik niet de ver naar achteren ga leunen.
- De achterhand eronder (daar zijn we nu hard mee bezig)
Commetaar mag maar hou het wel vriendelijk.