Afgelopen zaterdag had ik een dressuurwedstrijd in Delfzijl met Allegro (Amber). De buurman van mn ouders wil graag oefenen met het maken van sportfoto's, dus ik heb tegen hem gezegd: leef je uit, ik kan er altijd wel wat mee. Nou, het resultaat mag er zijn. Het zijn mooie foto's geworden en ik heb weer huiswerk
We hebben M1 gestart. Amber is een 14 jarige ruin van 1,67 m. Hij heeft onbekende papieren, maar toevallig weet ik de afstamming van de ouders en het is dus een tuigpaard.
Op de foto's valt me op dat ik nog steeds wat achterover hang. Ik ben hier mee bezig en langzaam wordt het beter. Ook mijn handen willen nog wel eens rare dingen doen
Verder moet ik ervoor zorgen dat ik hem iets meer lengte geef, zodat hij de ruimte heeft om zich op te richten.Mijn voeten steken heel erg af. Ik ben hier al heel lang mee bezig, maar dit heeft te maken met knieproblemen. Ik ben me er zeer van bewust en ik werk er veel aan ondanks de pijn. Ik zou hier graag geen commentaar over willen, omdat ik me er heel goed van bewust ben en ik er tijdens het rijden zeer goed om denk dat ik mijn paard niet onnodig prik. Dit lijkt wel zo te zijn op de foto, maar is zeker niet het geval. Behalve op de foto's waar ik hem wel even er aan heb.
Genoeg gekletst, hierbij de foto's

Owja. Ik heb geen foto's van het losrijden, helaas.
1. Voorbereiding; 'Wat heb je daar???'

2. Schouderbinnenwaarts; Recht blijven zitten en niet mn been optrekken

3. Meer lengte geven

4.

5. Middengalop; zitten blijven

6. Niet achterover gaan hangen

7.

8.

9. Rechtop blijven zitten

10.

11. Einde eerste proef

12. Inzet achterwaarts geloof ik

13. Schouderbinnenwaarts

14.

15. Meer lengte geven, maar wel een lekker achterbeen

Dit was het, bedankt voor het kijken.
groetjes Helma
Succes nog verder!!! 
Goed werk in die hitte.
In het geheel je paard niet zo vast houden van voor.