Babel!!:D:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bailey_Mar

Berichten: 72
Geregistreerd: 24-06-09
Woonplaats: Zeist

Babel!!:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 00:13

Hey allemaal,
Ik ben Marie en ik ben 13 jaar. Sinds een tijdje ga ik heel vaak met Iris , een meisje dat ik via mijn moeder haar werk heb leren kennen, mee naar haar paard, Babel! Ik poets 'm dan ook wel eens voor haar, rijden gaat helaas nog niet;) Hij is pas 3 en net onder 't zadel. Dat ging allemaal wel heel goed en hij boekt ook snel vooruitgang! Vandaag mocht ik als allereerste Babel uitstappen, een hele eer natuurlijk hahaha. Het is echt een knuffelkont en het is altijd heel gezellig om mee te gaan naar stal! Hier een aantal foto's van mij&Babel :


Afbeelding

Op babel uitstappen, de eerste op Iris na! *D

Afbeelding

Ook uitstappen

Afbeelding

Weer

Afbeelding
Babel met zn nieuwe prachtset :D

Afbeelding
Zonder deken...

Afbeelding

Babel op de poetsplaats!! *\o/*

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 00:42

Hey meis dat is zeker een hele eer want ik vond het best moeilijk om hem aan iemand anders over te laten gelukkig is hij superbraaf. Vind het ook echt gezellig als je mee gaat en fijn dat je mij zo helpt!

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 01:22

Zo Marie jij hebt wel een geluk dat je via het werk van je moeder zo´n lieve dame met zo´n leuk paard bent tegengekomen.
Echt leuk dat je Babel mocht uitstappen je zult wel zenuwachtig zijn geweest, maar het lijkt me inderdaad een geweldig lief en braaf paard.
Hele leuke foto´s!
Beetje onzeker nog maar dat is heel normaal en gaat helemaal goedkomen.
Het is ook zo vreemd de eertse keer :D
Iris vind jou ook helemaal geweldig, jullie zijn echt een leuk team met z´n drietjes.
Heel veel plezier en succes met het verder inrijden van Babel toegewenst.

wake_up

Berichten: 2413
Geregistreerd: 03-07-08

Re: Babel!!:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:09

Leuk paardje, aangezien het uitstapfoto's zijn kan ik er niet heel veel ove rzeggen. Wil je alleen waarschuwen met je schoenen, vooral omdat het paard nog niet lang onder het zadel is, de kans dat hij schrikt en jij met je voet door de beugel schiet is groter dan met laarzen.
Verder wel leuke foto's :j

Bo_Y

Berichten: 4571
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Re: Babel!!:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:14

hoi Marie!!!

Wat een eer dat je als eerste (na Iris) op Babel mocht! Nog veel plezier met het verzorgen van Babel!

_Pasja_

Berichten: 1273
Geregistreerd: 08-09-07
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:30

Wat een eer! :) Leuk dier en een mooie zweetdeken heeft hij! Ik zou de volgende keer ander schoeisel aantrekken, want zulke schoenen kunnen best gevaarlijk zijn! Zeker bij zo'n jong onervaren dier waar je voor de eerste keer op zit. Je binnenhand lijkt op de eerste foto wat streng in te werken, maar verder ziet het er leuk uit hoor!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Babel!!:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:36

Het was niet echt de planning dat ze ging uitstappen, vandaar de schoenen ;) Maar jullie hebben gelijk hoor echt handig is het niet, gelukkig was hij moe en is de kans dat hij schrikt erg klein. ( nog wel aanwezig maar toch ) Marie is gewend om manege paarden te rijden en wat meer te sturen met haar handen, heb haar dus vanaf het begin af aan geholpen om Babel vooral op haar zit te rijden. Dat ging later al veel beter.

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Re: Babel!!:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:39

Ziet er leuk uit :)
Mooi paardje ook :)
Ik weet nog wel dat ik het verzorgpaard van mijn nicht mocht instappen en uitstappen
En afgezien van het feit dat ik al 9 à 10 jaar rij, vond ik dit ook wel spannend (1.80) maar het was super :)