Arthur & ik @ rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:03

Dat snap ik wel. Maar dit is nu eenmaal wat ze vinden, en ik ben het er ook mee eens. Als je een topic plaatst, kun je reacties verwachten. Positief of negatief. Zo werkt dat. Iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gereageerd vindt hetzelfde, dan moet er wel een keer van waarheid in zitten, toch? Of vind je zelf dat dit er nog prima uitziet?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-09 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:03

ik TEM even want je bent erg zielig bezig.
we geven je tips en daar wil je niks mee doen.

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je pony het nog leuk vind maargoed.

Jij ook succes

Corally_B
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:04

Sorry maar dit vind ik weer een hoog penny gehalte hebben!
Als je niet wil dat je ook opbouwend kritiek krijgt moet je geen foto's plaatsen op zo'n groot forum. En zeg nou zelf als 9 van de tien mensen hier tegen je zeggen dat je te groot bent........
Kijk eens kritisch naar jezelf! En denk eens logisch na wat de pony hier nou van moet vinden.

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:04

Leinearthur schreef:
hij heeft er geen last van enzo en hij vind het nog leuk. ik voel zelf wat nog kan bij hem ik ben geen enof andere dieren beul.
maar hier hoeft nu niemand meer wat te zeten. veel pelzier in een ander topic


Hoezo vindt hij het leuk? Ik heb nog nooit een paard horen praten...
zelfs de magerste, meest gewonde paarden die ik gezien heb stonden nog met hun oortjes naar voren. Dat zegt niets.

Vithou

Berichten: 5629
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:04

Leinearthur schreef:
Hannah_Menno schreef:
Meid, de enige positieve reactie die wij hebben is dat je een leuke pony hebt.

we willen je inderdaad niet afkraken maar je ziet toch zelf ook wel dat dit echt niet meer kan?
Je bent veel te groot voor die pony, dat is voor hem ook niet leuk meer.

Ga wat doen met de tips hier, lekker wandelen, vrijheidsdressuur, mennen, schriktraining etc etc. Af en toe een x een rustig buitenritje kan nog wel maar niet elke dag!


hij heeft er geen last van enzo en hij vind het nog leuk. ik voel zelf wat nog kan bij hem ik ben geen enof andere dieren beul.
maar hier hoeft nu niemand meer wat te zeten. veel pelzier in een ander topic


Zeker omdat ie zijn oren naar voren heeft, sorry meid,.. maar dit kan echt niet emeer zo, er zijn zat andere leuke dingen buiten rijden.

Shattered

Berichten: 2073
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: In een doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:04

Hoe weet je dat hij er geen last van heeft? Je bent geen dierenbeul hoor, je verkloot alleen zijn rug vanwege je lengte. :)
Een paardje mag tot max. 20% van zijn lichaamsgewicht dragen. Reken maar uit ..

susanne_m

Berichten: 961
Geregistreerd: 20-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:05

niet om je nog verder de gornd in te trappen, maar je gebruikt hebt een gecombineerde neusriem om bij deze pony, dus geen lage.. (oftewel neusriem zit erg laag)
het leven is hard meisje, als je geen commentaar wilt op je fo'to's moet je ze niet plaatsen.
pony heeft btw erg mooie manen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:06

Ook al vraag jij alleen maar om positieve reacties, je moet niet boos worden op de mensen als dat niet is wat je krijgt...
Wat wil je dan horen? Dat het wel kan? Nee, dat kan het niet. De vraag is nu, wat ga je daar mee doen.

beestenfreak

Berichten: 1313
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:08

meid luister nou gewoon. als iedereen hier ziet dat je te groot bent (ook mensen met veel meer ervaring dan jij) neem het dan gewoon aan. we proberen te helpen. en dingen met je pony doen zonder erop te rijden kan ook hartstikke leuk zijn. de reacties hier zijn niet minder dan terecht.

Vithou

Berichten: 5629
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:09

Jaimyliefje schreef:
Leinearthur schreef:
hij heeft er geen last van enzo en hij vind het nog leuk. ik voel zelf wat nog kan bij hem ik ben geen enof andere dieren beul.
maar hier hoeft nu niemand meer wat te zeten. veel pelzier in een ander topic


Hoezo vindt hij het leuk? Ik heb nog nooit een paard horen praten...
zelfs de magerste, meest gewonde paarden die ik gezien heb stonden nog met hun oortjes naar voren. Dat zegt niets.


Misschien knikte hij ja :7

kristientjjx
Berichten: 249
Geregistreerd: 20-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:09

als je geen commentaar wilt moet je het niet plaatsen hé.
Jij weet ook wel dat hij niet mee goed is om met jou een uur in de piste te werken enz. Voor op een kort buitenritje gaat het nog wel.
Het plaatje is wel nie zo mooi.

btw. het is een mooiie pony en ik begrijp dat je er nog wel mee wil rijden.. maar toch..

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:10

TS ik en ws heel veel anderen hier, zijn echt niet boos om jouw en ook niet tegen jouw dus interpreteer dat ook niet verkeerd. Alleen wel om de combi met je pony..

Vithou

Berichten: 5629
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:11

Voor een kort buitenritje kan het ook niet (vind ik) ze is gewoon te groot, punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:11

Idd je bent te groot en stoppen is niet moeilijk. Zoals Jaimyliefje zegt er niet meer op gaan zitten.. zoek een klein bijrijdstertje dat veel plezier aan je shet kan hebben. en zoek zelf een grotere pony.

Ga anders mennen VD wandelen enz enz. genoeg te doen.

En ik spreek uit ervaring ;) dus ik weet precies hoe dit is..

Corally_B
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:13

Nou meid ik zit de rest vou jou topics te lezen bijvoorbeeld dat jou shet zo verschrikkelijk eigenwijs is maar zelfs daar word je niet helemaal sirieus genomen. Misschien moet er een lichtje gaan branden bij je......... Sorry maar liever kan ik het niet zeggen.

orienta

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:13

waar is de foto nou |(

Vithou

Berichten: 5629
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:14

Lies21 schreef:
Nou meid ik zit de rest vou jou topics te lezen bijvoorbeeld dat jou shet zo verschrikkelijk eigenwijs is maar zelfs daar word je niet helemaal sirieus genomen. Misschien moet er een lichtje gaan branden bij je......... Sorry maar liever kan ik het niet zeggen.


Maar hij vond het rijden wel leuk, hoor :j :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:15

orienta schreef:
waar is de foto nou |(


heeft ze weggehaalt omdat ze bang was voor commentaar

orienta

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Hilversum

Re: Arthur & ik @ rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:15

nou ik was wel benieuwd of jullie overdreven

manutjuh

Berichten: 1299
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:15

Pony is ook al 25 las ik in een ander topic. In haar profiel staat dat het haar verzorgpony is.

Ik vind de eigenaars van de pony ook niet helemaal normaal als ze een te groot iemand op een shet laten rijden terwijl hij ook al 25 is en dat juist een leeftijd is dat je best wel wat mag gaan minderen.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:15

Leinearthur schreef:
Hannah_Menno schreef:
Meid, de enige positieve reactie die wij hebben is dat je een leuke pony hebt.

we willen je inderdaad niet afkraken maar je ziet toch zelf ook wel dat dit echt niet meer kan?
Je bent veel te groot voor die pony, dat is voor hem ook niet leuk meer.

Ga wat doen met de tips hier, lekker wandelen, vrijheidsdressuur, mennen, schriktraining etc etc. Af en toe een x een rustig buitenritje kan nog wel maar niet elke dag!


hij heeft er geen last van enzo en hij vind het nog leuk. ik voel zelf wat nog kan bij hem ik ben geen enof andere dieren beul.
maar hier hoeft nu niemand meer wat te zeten. veel pelzier in een ander topic

Misschien nu nog niet, maar het is op een langer termijn. Als je gaat afwachten totdat hij er last van heeft is het al te laat.
Doordat je met je benen bij zijn benen komt zit je hem in de weg. Hij is te klein voor je, waardoor jouw houding en balans niet goed is en waardoor je hem uit zn balans haalt en hem tegen zit in de beweging.

Hij heeft er nu misschien geen last van, maar geloof me, als je zo doorgaat komt het nog wel. Maar dan is het helaas al te laat.

Corally_B
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:15

PENNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY gehalte.....

Leinearthur
Berichten: 4283
Geregistreerd: 06-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 16:16

Shattered schreef:
Hoe weet je dat hij er geen last van heeft? Je bent geen dierenbeul hoor, je verkloot alleen zijn rug vanwege je lengte. :)
Een paardje mag tot max. 20% van zijn lichaamsgewicht dragen. Reken maar uit ..


Als dat zo is dan mag ik dus gewoon op hem rijden ;)

yvet1988

Berichten: 298
Geregistreerd: 23-07-08
Woonplaats: Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:17

tja ik ga hier in mee. Het is niet een beetje te groot maar je bent gewoon echt te groot. Ik snap dat het jammer is maar ik kan me niet voorstellen dat jij zo fijn rijd.
En tevens de pony wordt zo wel degelijk belemmerd in zijn bewegingen.

Je bent gewoon echt te groot. Je kunt nog zoveel leuke andere dingen met deze pony doen. Ik zie touwens ook dat het een vz pony is. Zoek er nog 1 bij om op de rijden en houd Arthur er bij om lekker te vertroetelen.

Leinearthur
Berichten: 4283
Geregistreerd: 06-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 16:17

Anoniem schreef:
Idd je bent te groot en stoppen is niet moeilijk. Zoals Jaimyliefje zegt er niet meer op gaan zitten.. zoek een klein bijrijdstertje dat veel plezier aan je shet kan hebben. en zoek zelf een grotere pony.

Ga anders mennen VD wandelen enz enz. genoeg te doen.

En ik spreek uit ervaring ;) dus ik weet precies hoe dit is..


het is mijn verzorgpony