Afgelopen zaterdag heb ik in de les gereden op een paard dat ik toch eigenlijk wel heel eng vond, Truus. door dit paard ben ik ook een paar maanden echt heel erg bang geweest omdat Truus 'spoken ziet' als je in de buitenbak rijd ziet ze in elke hoek wel een spook. en bij mij natuurlijk extra erg omdat ik zelf ook spoken zit te zoeken.. Omdat ik weet dat ze zo schrikt, en dan ga ik dingen zoeken waar ze van kan schrikken! Nu had ik denk ik 3 maanden niet meer op truus gereden en uiteindelijk zat ik op een paard die heel raar springt (en we gingen springen en ik ben niet zon held met springen) had ik besloten om mijn angst te gaan overwinnen, Ik ging op Truus, want die springt wel normaal!
Het is best goed gegaan vond ik, ik zat er natuurlijk wel gespannen op door de stres, maar het ging stukken beter als dat ik verwacht had!
mijn eigen commentaar :
Niet zo pinguin spelen (tenen naar binnen),
Recht op zitten,
& mijn armen niet zo raar houden.
Ik rijd met bodyprotector omdat dat met springen op onze manege verplicht is.
Hier de foto's (ze staan niet op volgorde) :
1.

Draven
2.

Galop
3.

Galop, deze vind ik zelf erg mooi
4.

Balkjes draven
5.

Het kruisje van de dubbel nog in het begin. een beetje overbelicht
6.

naar de volgende kijken.
7.

Balk eraf

8.

hier spring ik die rozige van de vorige foto ,mijn moeder kan niet zo goed foto's maken.
Ik gooi boven de sprong mijn teugels los zag ik, ik denk dat dat komt door dat ik op een ander paard gesprongen had die helemaal zijn hoofd naar beneden deed boven de sprong.

Deze is van een paar weken terug.
Houd het vriendelijk!
Groetjes Britt!

je houding vind ik ook best netjes. Je kan misschien iets meer terug zitten tussen de sprongen door
.