Toch maar weer eventjes een topic gemaakt van Kirsten

even een verhaaltje voor als dat je interesseerd

Eerst sprong ik altijd omdat kirsten het gewoon erg leuk vind maar ging nooit zo veel heel goed, als ik daar nu op terugkijk werd ik eigelijk meegesleurt door kirsten omdat ik niet goed meegaf omdat ik anders geen hou vast had.
En nu krijg ik haar beter door en vind ik het ook eigelijk helemaal niet eng meer, dus kortom we proberen doormiddel het vaak te oefenen een beter team te worden!
Met het wedstrijdje afgelopen maand ging het best slecht ik had namelijk nog nooit een parcours gesprongen en kirsten vond het eenmaal in de springbak zo leuk en fantastisch allemaal dat ik alleen de makkelijke hindernissen had gesprongen

Daarom oefenen we nu met meer hindernissen. Nou genoeg ik heb wel weer genoeg gezegt, hier komen de fotos.
commetaat mag (graag) mits opbouwend! Leuke reacties zijn natuurlijk ook welkom!
[1] ter vergelijking: (oren naar achter, ik ga slecht mee, ik kijk en vond het doodeng, me tenen,voeten enz

http://img200.imageshack.us/my.php?imag ... oos100.png
[2] Op springwedstrijdje eerst even inlopen

[3] Daarna inrijden, fotos van het springen waren niet goed gelukt vanwege de regen

[4] Eerst even inrijden

[5] Galopje (hier kan je goed zien de de neusriem wat te los zit

[6] charmant

[7] Inpringen, kijk de oortjes

[8] Kistjes

[9]

[10]

[11] Andere hindernis (mijn rug is om te schamen

[12] Ik probeer me hier volgens mij te verstoppen in haar 'bos' manen

[13] Het bleef toch de favo hindernis omdat ze deze het spannends vond (of ik natuurlijk

[14]

[15] Goedzo kirretje!

Reactie zou wel zo aardig zijn!