Poes is een 12-jarige ruin van Burggraaf die ik nu ruim een jaar rij. Ook zijn we nu zo'n driekwart jaar aan het starten, na een dipje gaat dit nu weer de goede kant op.
Stiekem hoop ik dat we op de wedstrijd dat we vorig jaar ons debuut hebben gehad dit jaar M1 kunnen starten, maar dan moet het allemaal wel goed gaan. Aanstaande woensdag hebben we proefles bij een nieuwe instructrice, dus dat is ook wel weer fijn.
We zouden eigenlijk morgen op wedstrijd, maar die is helaas afgezagt wegens extreme regenval van gisteravond. Wel jammer, maargoed volgend weekend weer beter

Momenteel ben ik veel bezig met hem lekker actief te rijden, hij is van achteren al veel sterker geworden, maar nu moet hij niet vergeten om hem te gebruiken.

Beetje laag losrijden

En na een tijdje wat meer oppakken

Toch wel trots op dit plaatje, hij heeft heel erg scheef gelopen met zijn achterhand naar links. Maar de laatste tijd gaat het heel goed!

Wijken zie je niet zo goed van opzij

Netzo als het begin van schouderbinnenwaarts vanaf de zijkant

http://i306.photobucket.com/albums/nn24 ... g_4698.jpg
Galop gaat de laatste tijd wat minder, hij maakt zich erg sterk

Opstijgen

Sinds kort hebben we het knopje middendraf écht gevonden

Ook ben ik momenteel weer op houding-dril. Gisteren al even gedaan en vandaag ook weer aan het eind van de training nog 10 minuten met m'n beugels er af gereden.

Nou tips, commentaar is natuurlijk altijd welkom, maar hou het wel een beetje netjes