Onze voorbereiding was niet je van het, ze had steeds wondjes overal waardoor ik steeds voorzichtig moest rijden of soms even niet kon rijden. Het laatste wondje was veroorzaakt door de watertrens waar ik haar normaal op rijd, dus toen het wondje bijna heel was heb ik haar een poosje (week) met bustrens gereden. Dat bleek niet zo'n goed idee. Ze gooide haar hoofd in mijn handen en als ik er aan zat was het direct protest.
Vrijdag heb ik er dus mijn watertrens maar ingehangen met het idee van: " god zegene de greep, maar dit werkt al helemaal niet". Ze werd wel direct weer fijner op de watertrens, maar nog lang niet zoals normaal.
Mijn proeven heb ik dan ook niet optimaal kunnen rijden, hoewel ik wel heel erg tevreden ben met wat ze heeft laten zien gezien de omstandigheden. Zaterdag had ik 169 en 172, Silas op Bokt was zo lief om mijn proeven te filmen zodat ik zelf heel duidelijk mijn verbeterpunten zag. Dit resulteerde in 180 en 177 punten op de zondag, de eerste winstpunt is dus binnen! De foto's zijn van de zondag.
Commentaar mag, maar houd het netjes. Ik heb goede instructie, motiverend en realistisch, dus de belangrijkste punten zijn zeker bekend.
Nu dan de foto's, ik heb geen idee in welke volgorde ze horen, maar ik laat gewoon even wat stukken zien...
Binnenkomen:

Halthouden en groeten

Stappen

Draven

Ik gok dat dit schouderbinnenwaarts is.

Middendraf

Helaas geen galopfoto's of foto's van travers etc.
Foto's zijn gemaakt door Toushie op Bokt, Highfidelity Foto's