Aloë, bijna 4 jarige van paddox @ springen en dressuren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jumparound

Aloë, bijna 4 jarige van paddox @ springen en dressuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 16:29

hoi

dit is het tweede topic over Aloë, dit was de eerste: [RT-HAW] 3,5 jarige merrie v. Paddox @ work

rijden gaat steeds beter, veel voorwaarts en schakelingen, met galop heeft ze meer moeite vooral met het aanspringen. Dan springt ze vaak verkeerd aan. Aloë vindt het heel leuk om te springen en daarom nemen we wel eens een sprongetje met haar.
Mijn zus rijdt Aloë en ze krijgt dressuurles van bouke.
Ze hebben geen springles ofzo, en voor mijn zus was dit de eerste keer springen op Aloë.

Ik heb afgelopen dinsdag filmjes gemaakt van het springen (helaas geen goede foto's door slechte belichting) en vorige week zaterdag van de les en dit is het resultaat: http://www.youtube.com/watch?v=F65ToiOofac

Foto's:
1. Met bouke
Afbeelding

2. charmant sta moment :D
Afbeelding

3. drafje
Afbeelding

4. losstappen springen
Afbeelding

5. en haar hoofd :+:
Afbeelding

bedankt voor het kijken en laat je even een berichtje achter :+ :D

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:37

Allereerst wil ik je zeggen dat ik het een erg mooi paard vind! Probeer minder licht te rijden met heel je boven lichaam, je beweegt erg "Groot". Probeer je paard na de sprong (als hij verkeerd springt) even terug te halen naar de draf en opnieuw aanspringen, zodat hij dit meteen aan went ;) Probeer ook in de goede galop op de hindernis aan te rijden. Ik vind dat de jongen/man het paard erg netjes rijdt!!

levine

Re: Aloë, bijna 4 jarige van paddox @ springen en dressuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:42

geen respons....

jumparound

Re: Aloë, bijna 4 jarige van paddox @ springen en dressuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:54

klopt, ik ga binnenkort even een nieuwe @ work topic openen met duidelijke filmpjes en foto's