Ik heb Pepsi nu zo'n 3 maandjes, hiervoor heeft Peps 4 jaar beetje buiten gereden, en in 2005 voor het laatst gestart in L1 dressuur.
En sinds zo'n 1,5 maand rijden we echt serieus wedstrijdgericht, lekker rustig aan gedaan/
Een verslagje:
Thuis ingevlochten, toen op naar wedstrijd.
Losrijden ging wel lekker, wat schakelingen gedaan, lekker inbuigen, losmaken enzovoorts.
Toen de ring in, spannend

Pepsi was super braaf, wel kijkerig, maar eenmaal echt bezig was ie super braaf, lekker ontspannen, makkelijk in m'n hand, al mocht ie af en toe wel wat meer dalen.
2e proefje ging wat lekkerder, wat meer "gereden", en dat liep veel lekkerder, helaas wel in bijv. middendraf wat takt foutjes doordat het contact even weg was (dus iets te veel opkroppen omhoog
) maar verder super lekker.Peps uitgestapt, beloond en lekker op de trailer gezet (en met mooi permanentje van krullen
)Toen naar binnen voor prijsuitrijking etc.
Wat bleek...
2 keer 1e met in de 1e proef 184 en de 2e proef 190!

Super trots op m'n ventje natuurlijk!
Info over Pepsi:
Naam: Pepsi
Ras: KWPN
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 11
Afstamming: Lancelot
Schofthoogte: 1.73
Ik weet, mn houding is niet helemaal geweldig, met name mijn handen,maar hier word aan gewerkt

Genoeg verteld, hier een paar foto's met dank aan Nijn
1. even wat meer losmaken (ja ik weet het, binnenhand
)
2. Galopje (hier is houding wel goed volgens mij)

3. Jaja, we kunnen wel vierkant halthouden

4. Gebroken lijn 5 meter, jeps, ik zie het, net iets te vroeg met wenden,en peps mag wat meer dalen

5. Hier was ik naar het halsstrekken toe aan het werken

6. Van hand veranderen

7. Helaas geen strekmoment foto, dus ik vind dat deze er wel tussen mag (van vorige keer dressuur thuis)

8. Afgroeten (helaas niet vierkant en komt wat omhoog van voor, maar ach, ik was super tevreden met m'n schat)

Bedankt voor het kijken en laat een leuke reactie achter

Voor je commentaar geeft lees ook eerst mijn eigen commentaar wat boven de foto's staat.

Oja, het klopt inderdaad dat mn beugels wat kort zijn, aangezien ik het nog lastig vind om goed door te zitten (springmaat gewend
) heb ik ze wat korter en is hakken uitdrukken makkelijker, zodra het beter gaat met doorzitten gaan ze wel langer hoor.