Alex is een 4 jarige ruin van united x adios. Sinds 1,5 jaar in mijn bezit. Ik heb zelf de vooropleiding gedaan en daar in ook achtergekomen dat ik absoluut niet geschikt ben om de eerste keren op een onbeleerd paard te stappen. Om ellende te voorkomen hem met pijn en moeite 4 wk geleden weggebracht om hem in te laten rijden.
Inrijvrouwtje had hem al even aan de longe gehad en zou zelf eerst even een rondje tuffelen. Alex was eigenlijk heel erg moe van zijn weken hard werken en ook een klein beetje gespannen.
Dan moest het er toch echt van komen. Of ik er klaar voor was
....nee nooit, maar het moest maar
Vraag me niet waarom, maar voor mij was het opstappen het meest enge. Het krukkie loslaten en dan duimen op een heel braaf paard
Maargoed bij inrijvrouwtje was hij ook superbraaf....dan zou dat bij mij toch ook zo zijn?
....toch?
nouja zenuwen al om 
Eigen krukkie meegenomen....ik ben niet zo lenig als inrijvrouwtje en alex is dan toch een hele klim.
Beetje kneuzige foto, maar ik zit

Even een paar tellen zo gestaan. *bibbers*
....en Alex zo ontzettend braaf. Zelfs met krukje niet op of om gekeken en stond keurig stil
Zelf besloten om niet aan de longe te gaan. Inrijvrouwtje heeft een stukje naast mij meegelopen en van daaruit steeds verder van ons verwijderd

Even halt en belonen *trots*

Drafje

Tussendoor nog even belonen als hij braaf voorwaarts ging op het been

Rechtsom...vindt hij wat lastiger ...opperste concentratie

Springzadel is best wel wennen
helemaal de gladde zitting....bips is verwend met de zitting van mijn eigen zadel 

Weer even belonen
....en het belonen overdrijven 

blij????? heel erg blij
echt zo trots op mijn kleine kleuter 

Het zal ongetwijfeld barsten van de punten ter verbetering
moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ben blijven hangen in het *trotsgevoel* en er niet zo op heb gelet tijdens het rijden

kan ook bijna niet met een zenuwachtig mens op je rug
super braaf! wat goed dat er erop gestapt bent! en zelfs al los!!