Ik kreeg ze er niet eerder op aangezien bokt en photobucket geen zin hadden in een date
met andere woorden, het lukte gewoon niet
Kevin was toen 16, is inmiddels alweer 17 jaartjes oud
We rijden nu M1 dressuur, en we hebben 8 wpen. Voorlopig hebben we eventjes geen wedstrijden omdat ik elk weekend wel iets anders had en zometeen heb ik examens
Na de examens gaan we dus weer starten. Nu zijn we dus vooral lekker aan het oefenen
.We trainen vooral op oprichting. Kevin loopt heel graag lekker uit elkaar op de voorhand de bak door te sukkelen. Die tijd is voor meneer nu toch echt voorbij
hij moet meer op het achterbeen komen, dat achterbeen meenemen, meer opgericht gaan lopen en vooral gewoon lekker van de grond gaan sjouwen
. En moet zeggen, dat gaat steeds beter
Toen ik afgelopen les eventjes stiekem in de spiegel spiekte was ik toch wel erg trots op het beeld
. Dat beeld laten deze foto's nog niet zien.Hij komt hier en daar nog wat teveel achter de LL, al heb ik dat nu iets liever dan dat hij zich er zo uitdrukt van voor. Wel probeer ik dit natuurlijk telkens weer zo snel mogelijk te corrigeren
.Verder hang ik al iets minder achterlijk naar achteren, al zit ik nog steeds teveel onderuit gezakt. Zijn we dus ook druk mee bezig, net zoals met mijn benen, die graag naar voren hangen
.
Beetje draven

Beetje schakelen, voorbeen is mooi, achterbeen te weinig. Dit vind hij ook erg lastig, en ik blijkbaar ook, want zit een beetje apart

En weer terug, hier maak ik mijn rug iets te hol waardoor ik gauw wat te streng word in mijn hand...

Zo zit ik dus meestal op t peerd, dat moet ik dus verbeteren

Ik prik hem net iets aan, maar dit is voor Kev best netjes

Ik zit wat teveel achterover en hij komt wat te diep, maar ben trots op zijn beentjes

Beetje naar voren schakelen, mag nog wat meer op het achterbeen, maar drukt zich niet weg, wat hij eerder nogal vaak deed

In galop vind hij het moeilijk om er écht doorheen te komen, dit wordt wel steeds beter, maar blijft een aandachtpuntje, dit is wel een fijn plaatje voor ons

en dit vind ik ook wel een nette galopfoto

En als afsluiter vast een beginnetje van de passage
nee hoor, gewoon een toevallig moment
Jullie mogen natuurlijk commentaar geven, maar wel graag onderbouwd zodat ik er ook mee verder kan
En onthoudt dat we nog lang geen Z zijn