__PSM__ schreef:Hij ziet er topiie uit Ilse, vanaf de foto's te zien zou ik zeggen dat er iets meer activiteit mogen in draf, maar ik hou je niet bij met mijn 4 jarige

Dus ik hou maar snel mijn mond

Hij mag er idd van achteren soms wat meer bij, maargoed dat is nog wat moeilijk. Maar dat vergeef ik hem nu nog wel
Meryl schreef:Jullie gaan lekker Ilse! Wat me trouwens opvalt is dat je jasje best lang is of niet? Of is dat altijd zo die lengte

Kijk er zo raar tegenaan, omdat je er op zit als het ware.
Nouja dat zie ik dan weer

Verder zie ik ook een erg knap dier die goed gereden wordt

Ziet er elke keer weer beter uit!
Tja ik ben ook niet zo groot
(1.60) Maar het valt mee, met rijden geen last van.
Puissance schreef:Hele leuke foto's

.
Het ziet er echt heel mooi ontspannen uit.
Misschien een klein aandachtspuntje, niet te ver vooroverduikelen, met name in de galop

.
Heel veel succes met hem.
Klopt, vindt het nog moeilijk zitten in galop, zal er om denken!
Chaelle schreef:Topic na topic zie je jullie verbeteren, echt leuk om dat te zien

De portretfoto's zijn erg mooi, je zit er met een smile op

Ben benieuwd hoe jullie het nog gaan doen!
haha ja lach wel heel erg
!
jaggie schreef:Gave foto's Ilse, vooral op de portretfoto's komt hij tot zijn recht. Vind hem met de keer mooier en gespierder worden. Rijtechnisch gezien weet je zelf goed waar je mee bezig bent, ik weet dat hij nog jong is, maar ik vind hem toch te rond lopen, den dat hij mooier wordt als je hem iets hoger kunt voorstellen.
Wel prettig voor hem dat hij in de maand april rust krijgt, nog gefeliciteerd met deze 3e prijs en succes begin april!
We beginnen de proef elke keer een in vrij mooie houding, alleen we houden het nog niet de hele proef vol helaas. Oefen thuis elke keer wel wat dat die gewoon mooi met het koppie er wat op loopt, maar is nog moeilijk en vooral als hij wat uit balans raakt.
Maar denk dat dat na zijn rust periode beter gaat.
Bedankt allemaal
Foto 10 wordt ook zeker uitvergroot, vindt het zelf ook erg leuk
!