Van de zomer wil Iris met 'm gaan zwemmen, maar da's nu nog een beetje koud, dus we hebben gewoon even pootjebaden gedaan. Nou dat vind Goldy helemaal geweldig hoor!
Eerst met zijn tweeën erop door het bos gescheurd. Armen wijd, ogen dicht (alla titanic

Tja een mens kan maar lol hebben.

Ik richting de zee...

Pootjes nat...

Wat gebeurd daar?

Lekker iedereen onderspetteren! Jipppieee! (Dat doet hij dus de hele tijd, malle pony!

Toen gewisseld, lekker met Iris spelen...

Golfjes!

Weer spetteren, want dat is leeeeuuuwwk!

Op de terugweg ook nog een sprongetje gedaan, eerst met mij, nou ik bakte er niks van.

http://s213.photobucket.com/albums/cc158/Cisiiie/?action=view¤t=V220209_1136.flv
Ja, ik moet echt aan mijn techniek werken.

Iris is er beter in, ik krijg alleen het filmpje niet gedraaid... Jammer, want het is een leuk filmpje!
http://s213.photobucket.com/albums/cc158/Cisiiie/?action=view¤t=V220209_1134.flv
S'middags zijn we ook nog naar Michiel geweest, mijn vzknollie. Die was met z'n baasje al een ritje wezen maken, dus hebben we de pony van m'n nichtje maar even meegenomen. Iris past daar zowiezo nog makkelijk op, en mij kan ze voor gewoon een buitenritje ook nog wel hebben.
Nou Silverstar vond het super hoor! Haar baasje wil vooral stappen op buitenrit, maar nu mocht ze lekker van jetje gaan!

(Ze ging er ook nog vandoor, nou ik scheet zeven kleuren.

Foto's heb ik, maar ik weet niet of ik die op bokt zal zetten. Het is geen gewoonte om op die pony te rijden, maar ik weet hoe snel je een dierenmishandelaar bent op bokt. Eventueel wil ik ze nog wel neerzetten.
Nouja, dat was dus onze super penny superleuke dag!
En na wat pb'tjes durf ik de foto's van mij en Silverstar er wel op te zetten...
Smile!

Nou denkt Silverstar, ik sta wel even 2 seconden stil, maar dan wil ik weer lekker door hoor! Dan mag ik een keer galoperen...

Knap koppie heeft ze toch. Of liever gezegd, slim.

En weer lekker verder stappen hoor, Silverstar had haaaaast!
Want zometeen kwam er weer een galopstuk.