Twanko rij ik sinds de dag dat hij op de manege kwam, oktober 2005. Twanko is een 16-jarige New Forest, die waarschijnlijk bij zijn vorige eigenaresse op L niveau heeft gelopen. Ik rij hem max. 1 uur per week. In het begin ging het super; lekker ontspannen, achterhand eronder; maar manegepony's zijn niet voor niets moeilijk te rijden en helaas ging het steeds minder en eiste het manegewerk zijn tol. Foto's van de keren dat het geweldig ging zijn er helaas niet, maar met deze foto's heb je toch een beetje een beeld van hoe Twanko zijn best doet en hoeveel ik nog van hem kan leren. Dit is waarschijnlijk een van de laatste keren op Twanko (op de manege..), omdat mij is verteld dat dit soort lessen voor hem te zwaar worden. Dit is helaas ook zo en dat is duidelijk te zien. Vooral het actiever krijgen is heel moeilijk, maar dit is natuurlijk moeilijk om in 1 uur voor elkaar te krijgen. Uiteraard heb ik er even over nagedacht om dit topic te plaatsen.
Dit is een van de mindere keren, maar het leek me leuk toch een topic te plaatsen met rijfoto's.
Op alle foto's zit uiteraard copyright. De foto's zijn stills uit een filmpje, dus geen geweldige kwaliteit.

Mijn eigen commentaar;
- Handen rechtop
- Hakken uitdrukken
- Benen niet opsteken
- Vooruit kijken
Gr. Marissa