Maar daar had mevrouwtje geen zin in. In het naar daar stappen reageerde ze haar overdosis al af door naar een langsrijdende auto te bokken
(normaal draait ze haar oor nog niet eens) en een halfuurtje later door lekker scheef en hoog te gaan bokken waardoor ik vliegles (en LAAT JE PONY NIET LOS ALS JE OP DE GROND LIGT WANT DAN GAAT ZE GAAN LOPEN-les) kreeg
na 3x heb ik zo'n hoge bok eindelijk eens kunnen uitzitten
(waarschijnlijk was ze toen gewoon al wat uitgeraasd en zat er wat minder kracht achter haar bok
) Er zijn toch nog wat leuke foto's uitgekomen maar de galopfoto's waren eigenlijk onbedoeld hehe
maar energie teveel moet eruit ... zeker als ze 4/7 op stal staat 3/7 gereden wordt én nog eens krachtvoer krijgt ook (is verzorgpony).De foto's zijn helaas niet altijd van even goede kwaliteit ...
Ik ben me ervan bewust dat mijn handen een drama zijn en ze maakt het me er niet makkelijker mee door in stap haar nek te strekken en haar hoofd laag te houden en in draf en galop haar hoofd zo hoog als ze kan te houden en binnen draf en galop ook nog eens een onconstante halshouding aan te nemen
maar ik vond het niet meteen de gepaste gelegenheid om er rustig aan te werken 
Foto's staan niet in chronologische volgorde

1.Meet marie de engel.

2.Slalom

3.

4. (hyperactief,, ze deed bijna niet anders
) drafje
5.

6.Als ik op de rem ga zitten kijk ik om een of andere reden altijd naar beneden
hier de rem van 'rustig aan jaaa'
7. VLAM (we hadden iets van een kleine 100 meter, een klein bergje ...)

8.

9. stapje

10. Rondje rond de fotograaf

11. Bergje op in galop,, HELP EEN BOOM

12. Was zo'n mooierd geweest als ie scherp was
En dan tijd om te vallen voor de ramptoeristen

13. Boing, fotografe wist even niet dat ze aan het trekken was

Marie 'r truuk: hoge scheve bok naar rechts en dan volle galop naar links (houd die achterbenen maar eens in de gaten
)
14. Net geland van nog zo'n hoge scheverd als je het mij vraagt, verbaasd het je dat ik er niet veel later weer af lag?
(en anders vraag ik me af hoe ik in 's hemelsnaam aan zo'n slechte houding kom
)
15. Doeeei (was eigenlijk de eerste foto van al de foto's die hier staan
)14.

Veel plezier met de pony!
ziet er zo uit omdat m'n teugels zo lang zijn, maar ik kan ze dus niet korter nemen omdat'k dan loop te trekken in stap. Was niet echt stabiel rijden toen