Samen lekker rijden nu het nog kan!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Samen lekker rijden nu het nog kan!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:51

Wat een ontiegelijke knappe merrie zeg! jeetje!

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 16:28

Dankje! Mijn zwarte knapperd!! :) Ze is ook nog een ontzettende knuffel! Het Canada avontuur wat me te wachten staat is natuurlijk erg gaaf.. maar het doet toch wel pijn dat ik haar hier moet laten..

Selinaa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:51

Wat een super leuk beest!! echt heel mooi!
wat grappig nooit hoor ik iets over canada en nu woont mijn vader daar ook sinds kort ook 3 jaar!
toevallig!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:27

len moeilijke tijd ga je nu in |(
ik zal je ook missen |(
we hebben laatste tijd weinig contact maar je blijft iemand die altijd in mijn herrinering zal blijven want ook jij bent speciaal
je paardje is een toppaardje....
maar denk inderdaad dat verkopen het beste is.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:34

Oei, wat een knappert!
Wel een enorm moeilijke keuze waar je voor staat. Maar als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik nooit verkopen. Want wat je hebt verkocht krijg je nooit meer terug...
Heel veel succes met je beslissing.

es203

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:36

Super mooi paard!!!!
Je moet echt een super grote (stomme!) keuze maken :(

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:53

Echt een heel mooi paard.
Als je echt naar canada wil zou ik haar verkopen, hoe zonde dat ook is.
Maar dan komt ze waarschijnlijk wel ergens terrecht waar ze het net zo goed heeft als bij jou.
Wel zou ik tijdig gaan verkopen want je paard moet wel ergens goeds komen.
En omdat jezelf in Canada zit kun je natuurlijk niet komen controleren.

Jammer dat je zulke keus moet maken,
maar drie jaar is te lang naar mijn mening om te zorg aan iemand anders over te laten.

Het is dus of canada of je paard.

Ik zou voor het paard kiezen..

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 21:11

Ken je niemand die der voor je wilt rijden in de tussentijd? En dan kosten delen ofzo, op die manier is het leuk voor die andere en heb jij wel nog steeds je toppie als je terug komt

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 01:06

Hey Marian!

Wat een lief berichtje.. er zitten inderdaad 2 kanten aan het verhaal. Canada is gaaf! Maar Baie achterlaten is echt niet leuk! Door jou ben ik wel een beetje bekend geworden in Friesland!

@ LisErm94..

Canada is niet echt een kwestie van willen.. het gaat om een functietoewijzing. Maar inmiddels wel aan het idee gewend en ga ik het vast helemaal geweldig vinden. Je hebt wel gelijk hoor, 3 jaar is gewoon te lang. Ik wil een beslissing nemen in belang van mijn paard. Niet uit egoisme van mezelf omdat ik haar niet kwijt wil..

vancky2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 01:23

Wat een mooie merrie! Je vindt wel een gepaste koper, maar inderdaad tijdig zoeken want je wilt toch iemand waarmee het klikt, hé. En je paard is ook best wel prijzig dus daar moet je ook rekening mee houden. Anders zit je wel op bokt aan de bron om een geschikte leaser te vinden, maar ik begrijp het, je zit dan zo ver en wilt toch echt iemand die te vertrouwen is. Best wel moeilijk, hoor. Veel succes in ieder geval in Canada. En echt, het is daar te koud voor een Europees paard met een dunne vacht en het overbrengen is ook echt duur en daarbij komt dan nog quarantaine en je moet daar dan nog een geschikte locatie vinden.

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 10:09

Als ik haar mee zou nemen moet ze eerst een maand hier in Nederland in quarantaine, dan de vlucht naar Calgary, dan in Calgary weer een maand in quarantaine. Dan moet ze in de vrachtwagen (6 uur!) naar plek van bestemming worden gebracht. Slaat nergens op dacht ik zelf... ook omdat we na 3 jaar weer terug komen of ergens heen gaan. Meenemen is dus geen optie. En het is inderdaad te koud.. in de winter kan het - 40 worden. Dat kan ik mijn zwartje niet aandoen!!
Gaaf dat jullie allemaal meedenken! Ze staat op een pensionstal en ook daar denkt iedereen met me mee. Waarschijnlijk heb ik een koper gevonden op stal, wat natuurlijk super is, want dan hoef ik haar niet te verplaatsen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:19

Je hebt écht een knap paard :~

Jammer dat ik nu al een pony heb, anders wilde in deze knappert wel een paar jaartjes leasen :j

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 13:26

als ik moet kiezen tussen mijn paard of met mijn lief meegaan naar Canada, kies ik toch voor het laatste...