Voor het eerste deel van de titel:
Vaak vragen mensen aan mij of ik een leuke draver heb staan, aangezien wij er zelf niet heel veel hebben heb ik niet vaak een eigen paard in de verkoop.
Daarnaast vragen veel trainers mij of ik niet een goed tehuis weet voor een paard wat zij graag als rijpaard zouden willen verkopen.
Vandaar dat ik besloten heb zo af en toe een draver een tweede kans te geven, hem om te scholen en als rijpaard te verkopen. In mijn profiel staat een iets langer verhaal over het hoe en waarom, zal daar dit topic niet mee vol spammen

Dan het tweede deel van de titel. Dit is mijn eerste project: Berlin, een 5 jarige ruin die ik gemeten heb op 1.60 maar hij toont bizar groot

Sinds hij hier is zijn we bezig geweest met o.a. grondwerk, netjes longeren, op de weg lopen( Berlin heeft gekoerst dus hij is speakers,vlaggen,tractoren e.d. gewend, maar een wielrenner is toch weer nieuw natuurlijk

Hij is verkocht met de mogelijkheid tot koersen dus ik ben mezelf heel erg aan het beheersen hem niet zelf te houden

Genoeg gekletst, hierbij de foto's :

Het werk onder het zadel is niet mijn ding, ik vind mezelf te zwaar en kom beter tot mijn recht op een kar

Ik ben enorm trots op hem, het is een enorm stoer paard, hij vind alles prima en wil het heel graag goed doen