Vandaag voor het eerst in de buitenbak gereden en hij was erg fris, Ginny heeft foto's gemaakt.
Hij heeft bijna 2 weekjes stilgestaan ivm het verwijderen van een bultje op zijn hoofd.
Hij liep meer met mij dan ik met hem en was vooral bezig met het tempo te regelen.
Naast de bak is een grote bouwput waar ze druk aan het werk waren en wat nogal wat
herrie gaf.. opzich was ie nog braaf hij ging er alleen een paar keer vandoor maar dit bleef beperkt
tot een bok of een gekke sprong (zie de laatste 2 foto's). Verder dus niet bijzonder gereden of iets
maar er zijn toch wel wat leuke plaatjes uitgekomen en vooral grappige.
Hij gaat wel met de dag vooruit, vooral zijn galop is verbeterd!
Mijn houding liet wel nogal wat te wensen over vandaag, ik kijk naar beneden omdat ik hem in de gaten wou houden
zodat ik op tijd doorhad als ie gek ging doen.. Ook zit ik wat naar voren ik denk omdat hij zo hard wilde. En ik moet meer
gaan zitten in galop uiteindelijk. Ook had ik mn beugels korter gedaan zodat ik wat steviger zit wat leid tot een klein beetje stoelzit
af en toe.. en ik moet mn benen niet afsteken maar dat heb ik bijna afgeleerd!

En dan de mooiste 2 voor het laatste:

Ik weet dat ik hier aan de teugels trek maar dat was om zijn hoofd omhoog te halen aangezien hij zijn
rug bol maakte en zijn hoofd tussen zn benen wou doen
Door zijn hoofd omhoog te halen bleef het bij deze gekke sprong
Ik vind het een komisch gezicht!Zou leuk zijn als jullie wederom een berichtje achterlaten

gekke showtime!! 
hij ziet er echt goed uit, lekker in zijn vacht weer. Vind dat hij ongelofelijk braaf was, alleen in de bak, voor het eerst met alle herrie! Maar jij rijd hem ook lekker ontspannen, vind echt goed dat je alles gewoon Doet! strand, buitenbak etc.. je krijgt zeker geen aansteller op wedstrijd straks want hij zal alles gewoon normaal vinden