Echter is daar een klein addertje onder het gras, want er zijn meer hondjes die fikkie heten..
Oftwel, ik rij Valiant voor Patricia omdat zij helaaaaaaas door wat ongelukjes, operaties en een lange tijd van revalidaties nog steeds niet kan rijden, maar gelukkig is er een eind in zicht!
Ons vorige topic:
[RIJ-ITP] Valiant, *van Patriciavt* en ik gaan elkaar leren begrijpen.
Waarom nu weer een topic? Nou, omdat ik denk dat wij samen al van ver zijn gekomen.. We hebben een lange tijd aan elkaar moeten wennen, groot paard, lastig te rijden, braaf, maar toch weer fris.. al met al een lange periode van elkaar leren kennen.
Goed, genoeg gepraat..
Er zijn foto's van vandaag.. Nu hebben jullie vast allemaal gezien dat het weer niet om over naar huis te schrijven was, en daarom de bak erg donker was.
Wat dus weer betekend, dat ze foto's kwalitatief slechter zijn geworden..
Ik kan zelf genoeg punten vinden op houding/rijtechnisch enz.
Maar dit houdt ik mooi voor me, ook al is dit geen HAW, misschien kunnen jullie.. de punten die je ziet aangeven, met aanvullend "oploscommentaar" *mooi galgje woord!
Klein puntje nog, val vind het HEEEEEERLIJK om met z'n bovenlip/mond/giegel/bit te spelen, dus vandaag dat zijn mond nogal vaak openstaat op de foto's... ik heb echter niets tot nauwelijks iets in mijn handen..
*foto's zijn allen in de hoeken genomen, waardoor hij op vrijwel elke foto met stelling loopt..
*1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Zoals ik het topic al begon, hoop ik snel weer te mogen genieten van Valiant en Patricia, en dan in de vorm van Eigenaresse & Paard..

Ohja!
Dan nog een kleine uitleg over de titel..

Paardlief is zondag geschoren, en laat ie het nou net niet fijn vinden als je op z'n hoofd'je' komt...
Dus dat gedeelte heeft de scheerder in overleg met Patricia laten zitten, zodat het scheren niet uit zou lopen op een slechte ervaring voor Valiant..

en ach, als je hard voorbij gaat, zie je het niet..

mooi hoor super netjes.
*paard is 1,79m* omdat het dan iets makkelijker was om te scheren, dat leek goed te gaan, en daarom is ook besloten het hele hoofd te scheren, helaas is hij door de verdoving heen " gebroken" en was het niet fijn om door te gaan.. 

:

Hij weet dat hij sterk is en gebruikt dit ook in de training 

) dan kom ik jouw kudde op de foto zetten