Buitenrijden met Arno, Arabesk en Volare

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:37

Citaat:
quote gemold...sorry....

Maar KiWiKo

Sorry, ik bedoelde je in het algemeen.....niet persoonlijk ;)

Lovely: :P.......Nu zeur je echt...TS zegt ook niet dat het andere paard er iets mee te maken heeft...die stond er gewoon toevallig naast....
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 26-05-09 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Buitenrijden met Arno, Arabesk en Volare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:39

Paintlinger, ik heb genoeg gezien van arabesk om er een mening over te kunnen vormen, dat was niet alleen om deze foto's van dit ritje.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:40

Voor een buitenrit kan het imo bèst wel zo. Er wordt geen prestatie verwacht van het dier. Een van onze paarden is een oude hoekige merrie.... maar ik haal het echt niet in mijn hoofd haar thuis te laten met een buitenrit.... ze zou ècht àlles afbreken :D ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:41

Lovely.......ik doe ook al een tijdje mee op bokt, dus dat is niet echt een argument.
Ik heb ook al voldoende van en over haar gelezen......maar je kan toch gewoon repectvol blijven ookal zijn jullie het niet met elkaar eens?

Anoniem

Re: Buitenrijden met Arno, Arabesk en Volare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:42

Oh, dus nu is het ineens onrespectvol dat ik vind dat dat beest er schraal en dof uitziet? Moet je horen, ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen posts en niet voor de rest van het topic.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:46

Lovely schreef:
Nee Arabesk, je behandelt andere bokkers niet altijd met respect en je hebt ook niet altijd een deugdelijke onderbouwing, sterker nog, vaker niet dan wel.

Neem dar dan geen voorbeeld aan als je dat vind maar gedraag je anders ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:49

Neonlight schreef:
Moderatoropmerking:
Ik heb hier zojuist wat berichten verwijderd. Hierbij dan ook het verzoek om het vriendelijk te houden en elkaar niet aan te vallen of af te katten.

Neonlight schreef:
Moderatoropmerking:
Een discussie over voer hoort niet thuis op RIJ-ITP, daar zijn andere subfora voor.
Verder wil ik jullie nog even op de regels wijzen, geen herhalingen!

Neonlight schreef:
Moderatoropmerking:
Voor de laatste keer, kunnen we ontopic blijven? Dit is nu moderatoropmerking nummer 3, we zetten ze er niet voor niets neer.

Er zijn nu 3 moderatoropmerkingen geplaatst, maar ontopic gaat het hier nog steeds niet. Blijkbaar zijn die groene moderatoropmerkingen de moeilijkste zinnen om te lezen. Daarom hier ook een slotje.