Zeggen we de B alweer toedeloe?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DJZ

Berichten: 3113
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-24 19:32

Iedereen super bedankt voor jullie toffe reacties <3 _/-\o_

Rule_Breaker schreef:
Wat een heerlijke foto's en leuk commentaar op je protocollen!
Heb genoten om hiernaar te kijken! Behalve de lossere neusriem ook geen sporen en geen zweep.
Jullie zijn een superleuke combi!

Eigenlijk gewoon erg dat dit zo opvalt O:)

Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt en ingereden en altijd consequent geweest met mijn hulpen. Heel soms ben ik te gefocussed met andere dingen, waardoor ik minder consequent met mijn been ben. Dan pak ik er een keer een spoortje bij. Dat maakt hem weer alert dat ik ook echt wat bedoel met dat been, maar ook voor mezelf, dat ik ook weer bewuster ben met mijn benen :) Op een zweep reageert hij ontzettend heftig, dus die laat ik waar die altijd ligt :')
Ik hoop dat er meer mensen zijn/gaan komen die het plezier om samen met hun paard, wedstrijden te gaan rijden, en plezier boven prestatie willen zetten :o


Larislaatje schreef:
Wat een leuk paard en nette proef ziet er goed uit!
hoe groot is hij? hij oogt klein maar dat kan ook komen omdat jij misschien lang bent?

Hij is idd niet zo groot. Ik denk zo'n 158. Zelf ben ik 165 :)


NikkivanOlst schreef:
Ik hou van dat neusje er uit, lekker naar de hand toe bewegen :j

L1 zullen ze daar waarschijnlijk wat minder van gecharmeerd zijn... Hopelijk blijf je zo fijn rijden :D

Ik ga wel zien wat het L gaat brengen. Ik blijf lekker zo rijden en hoop dat onze werkpunten straks zover verbeterd zijn, dat ook dat voldoendes worden. Ben al super blij met de 7ens voor de overgangen naar de galop :j


frensje schreef:
Wat een geweldig paard. Ik vind hem prachtig. Wat is zijn afstamming?
En jullie proeven zien er fijn uit. Ongedwongen en ontspannen.

Geen idee wat zijn afstamming is. Hij is nooit geregistreerd bij het stamboek. Toen ik hem 9 jaar geleden kocht, is zijn vader wel genoemd, maar heb het nooit opgeslagen :') Ook de afstamming van moeder is mij niet bekend..

imaudy
Berichten: 5057
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 20:48

Kimmsel schreef:
Wat een super fijn beeld zeg! Ik lees wat reacties over het neusje, maar ik ben juist super tevreden met de plaatsing van je paard zijn neus! In plaats van focussen op zijn neus, ben jij lekker aan het werk om zijn lijf in orde te krijgen, en daarmee komt het neusje precies op de plek waar hij moet zijn.

Dus niet te veel veranderen en lekker blijven rijden!


Zo zie ik dat ook.

TS, ik heb het idee dat je net iets teveel uit het zadel komt met lichtrijden. Laat je een beetje opveren door het paard.

Larislaatje
Berichten: 6
Geregistreerd: 15-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 21:15

Larislaatje schreef:
Wat een leuk paard en nette proef ziet er goed uit!
hoe groot is hij? hij oogt klein maar dat kan ook komen omdat jij misschien lang bent?

Hij is idd niet zo groot. Ik denk zo'n 158. Zelf ben ik 165 :)

Wat leuk! Ik heb ook een friese hengst die (nog) niet zo groot is. Hij is nu bijna 2 en 1.50m. Ik ben zelf 1.61 dus gaat prima passen. Wel leuk om ook iemand te zien met een kleinere fries.

DJZ

Berichten: 3113
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-24 22:59

Larislaatje schreef:
Wat leuk! Ik heb ook een friese hengst die (nog) niet zo groot is. Hij is nu bijna 2 en 1.50m. Ik ben zelf 1.61 dus gaat prima passen. Wel leuk om ook iemand te zien met een kleinere fries.

Laat je hem hengst en wat zij jouw plannen met hem? Dat gaat inderdaad super mooi passen.

Larislaatje
Berichten: 6
Geregistreerd: 15-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 06:43

DJZ schreef:
Larislaatje schreef:
Wat leuk! Ik heb ook een friese hengst die (nog) niet zo groot is. Hij is nu bijna 2 en 1.50m. Ik ben zelf 1.61 dus gaat prima passen. Wel leuk om ook iemand te zien met een kleinere fries.

Laat je hem hengst en wat zij jouw plannen met hem? Dat gaat inderdaad super mooi passen.


Hij word wel geruind. Hij staat op een pensionstal en het is niet echt mogelijk om daar een hengst te houden bij deze pensionstal tenminste. Ik wil hem graag tegen die tijd inrijden en dan ook uitbrengen in de dressuur maar dat duurt nog wel even. Hier wat fotos van hem

Zijn vader was een Alwin × Folkert zijn moeder is onbekend.


Afbeelding


Afbeelding

UnicoLover

Berichten: 202
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: breendonk, BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 11:13

dit ziet er zoooo ontspannen en vriendelijk gereden uit! top!