Kletstopic veulens 2022!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanet

Berichten: 7959
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 13:15

Ik vergeet steeds dat jij in Australië woont wortel. Ik denk: hoeeeeee kun je na die mega buien van gister geen water hebben?!?
Maar omdat jij aan de andere kant van de wereld woont… daarom :D

Anike

Berichten: 1934
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 15:07

Die sportcoupe staat goed! Het is even wennen hea, zo als je net geknipt hebt! Haha!

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 18:36

Gefeliciteerd met alle verjaardagen!

Wij hebben ook geen gras dus ze staan bij ons op de (gedraineerde) track. Al zwom er vanmorgen wel een eend in het zanderige stuk :+ Meestal is dat kurkdroog.

juniper

Berichten: 1575
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 20:08

Pepper heeft al een mooie volle staart zeg!

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 21:08

Ja helaas Sanet niet genoeg regen om gras te groeien. Al gebruiken sommige hier irrigatie van rivier water. Maar dat mag alleen als je dure water rechten hebt. Wij hebben toegang tot rivierwater maar mogen dat alleen gebruiken om de tuin water te geven en als drink water voor de schapen en paarden.

Libera

Berichten: 3979
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 04:53

Hier staan ze altijd op het land ook in de winter. In de zomer wissel ik elke week welk stuk ze staan, en in de winter blijven ze op hetzelfde stuk. Dat stuk gaat in het voorjaar dan braak en volgende winter is een ander stuk de pineut :D

Wortel dat hadden wij in Californie ook inderdaad, mocht je zelfs je auto niet wassen op bepaalde dagen… ben heel blij dat waar wij nu wonen water geen probleem is! Of nouja, eerder teveel water dan te weinig :Y)

Mer1980

Berichten: 18845
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 13:51

Ik had ze afgelopen weekend op het land, maar heb ze maandag er maar weer afgehaald om een modderpoel te voorkomen. Het is gewoonweg veel te nat... bah....

Kabayo

Berichten: 14008
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-24 15:42

Wortel interessant met het gebruik van de rivier. Wist niet dat er regels aan zaten. Wat ziet hij er goed uit. Baby is er wel af

JameyDL altijd even wennen een nieuw kapsel. Ziet er goed uit. Ze groeit goed, lekker overbouwd :D Ook mooie foto's bij de bloesem. Ze is nog lekker harig

Anike zijn ze dat weekend nog het land op geweest? Na je bericht heeft het alleen maar geregend :+ Leuk filmpje. Altijd leuk als ze zo reageren

Mariska_28 wat een leuke foto's. Lekker relaxt :D

Juniper nog gefeliciteerd met Tulip!

Sanet kom je nog terug op je "elk moment"? _O- Geintje. Ik hoop dat je veulen er snel is. Heel knappe twenter hoor! Gaat ze ook naar de keuring dit jaar? Voor de lol. Of volgend jaar?

Hier al even op het land. Maar als het steeds regent staan ze ook zomaar weer een week in de paddock... niks aan. Minthe gaat zondag naar de zomerweide tot augustus. 17 augustus gaat ze naar de keuring voor het jeugdkampioenschap :D Zin in!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 17:01

Wat is ze mooi schoon op de eerste foto's! Plaatje is het toch <3

Hier staan ze jaar rond op een zandstuk met een wei eraan. Op de grote wei zijn ze nog niet echt geweest, wil ik eerst tegen JKK laten spuiten voor ik ze er echt op laat.

Anike

Berichten: 1934
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 19:18

Dat schone viel mij ook op idd!!

Hier nog niets op t land, regen de boosdoener. Nu gaan ze dit weekend :D

Marije112

Berichten: 3397
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 14:53

Ik lees actief mee, ik post alleen wat minder actief hahaha.
Shelby gaat goed door. Vanochtend eens twee leadropes aan haar halster vast gemaakt en kijken wat ze deed met druk op links en rechts. Brain in overload :') .

Kabayo

Berichten: 14008
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:39

Haha anike en Mariska, ik had haar daarvoor gewassen. Voorjaar schoonmaak

Anike hoe ging het op de weide dit weekend?

Marije had ze geen error :+ Minthe snapte het echt niet eerst

Mariska kan dat, tegen JKK spuiten? Nooit van gehoord. Wij gaan altijd zelf op de knieën :P

Minthe vanochtend naar de zomerweide gebracht. Ze staat samen met een tweejarige fries. Daar stond ze vorig jaar ook mee. En de enter van een vriendin (bokker Bamii) staat erbij. Gezellig met zijn 3en. Het zal dus wat stiller vanaf mijn kant zijn. Ik kan nu ook niks met haar doen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Charaz

Berichten: 24300
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

Knap dier is het toch die Minthe!

Anike

Berichten: 1934
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:22

Knappe minthe!!

Jaa het ging goed! Ze staat duidelijk ergens onderaan, dan niet als laatste, in de kudde.
Blijft graag bij mensen staan, wat als resultaat gaf dat ze makkelijk in een hoek te jagen was. We stonden bij t hek te kijken natuurlijk. Maar haar 3 jarige paddock vriendin kwam voor der op. Dus dat ging prima!

Afbeelding
En dit water spring ze steeds overheen, zo grappig..dit isnoverigens haar maatje die naast haar staat :)

Afbeelding
Moe weer in stal haha

Marije112

Berichten: 3397
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Kabayo, zeker een error, ze begreep er geen fluit van :') . Wanneer ga je Minthe weer ophalen?

Anike, wat een mooi paard is het toch!