gister werden tijdens het rijden foto's gemaakt..
het was alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst, dus het werd wel weer eens tijd..
na ons derde nieuwe zadel een 1 jaar, een pijnlijke rug daardoor, gevolgd door een hoefzweer, gevolgd door peesschede ontsteking zijn we ein-de-lijk weer aan het werk
andante is mijn merrie van bijna 5. we zijn nu bezig met ontspanning en een goede rem en stuur te bevestigen.
ik val soms nog wel eens wat voorover (nog nooit geld tegen gegekomen, maar k blijf maar zoeken op die grond
) en ik zet mijn handen te dicht op mijn lichaam..ik zet ze niet vast maar heb eigenlijk de teugels dan te lang en dan draag ik dus me handen te dichtbij..
ik ben graag erg streng voor mezelf, dus vandaar het commentaar erbij.. sinds een paar maanden heb ik eigenlijk pas goed les, daarvoor reed ik op andere maneges, (ook voor dat ik andante had) en daar is dus 10 jaar niks van een totaal verkeerde houding gezegd, dus ja.. das er niet 1, 2, 3 uit natuurlijk...

dit was onze eerste keer in onze HUGE buitenbak, en we zijn ook redelijk wat bakkabouters tegengekomen, maar voor een eerste keer was ze ondanks af en toe wat spanning super braaf!!
maar gelieve hier wel een beetje rekening mee te houden 
ik heb maar weinig foto's van stap galop en de linkerhand, maar uiteraard heb ik dat ook gewoon gereden, maar dat was voor en na dat mijn fotograaf er ff snel was

verdere tips zijn natuurlijk altijd welkom!!
have fun, en een berichtje is altijd zeer welkom

om te beginnen meet andante:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQXT7VH4-D.jpg
stapper de stap

weer handen nog wat te dichtbij, en allebij nog wat te gespannen

al wat meer ontspannen

ik zit hier weer wat te voorover.

handen iets te breed, en armen iets gespannen en wat voorover maar gelukkig niet te dichtbij

HANDEN
verder redelijk fijn beeld.

hop, hop, hop paardje in galop!

en dat was het alweer!!
byeee

berichtje?

Tsja ze is nog jong dus begrijp ik het ook wel