Vorige week zaterdag hebben mijn vriend en ik een buitenrit gemaakt op de shires van bokker Dapper.
Het was echt ontzettend gaaf!
Nou moet ik wel zeggen dat ik het leukste paard onder mijn kont had

Ik zat op Micheal, en hij was lekker snel, kan aardig lopen en was gewoon erg leuk en ik voelde me helemaal geen mug op zijn rug haha.
Mijn vriend (die nog niet heel veel rijervaring heeft maar niet bang is en het redelijk snel oppakt) zat op Dandy, die een stuk rustiger is

Hij vond het ook erg leuk, maar merkte wel dat hij van wat snellere paarden houdt.
Het was een hartstikke leuke rit! Hierbij de foto's

Overigens, het was een rit met ook mensen erbij die we niet kenden, ze hebben ons wel de foto's opgestuurd wat we super vonden natuurlijk!
1. Voordat we onderweg gingen, werd er eerst een groepsfoto gemaakt (nr 3+4 zijn wij):

2. Hier reed ik nog even in de wei met Micheal (kennismaken);

3. Vanaf hier even niet op volgorde, maar gewoon plaatjes van de buitenrit

4.

5.

6.

7. Deze vind ik zo leuk

8.

9. En als afsluiting, even gek doen op de shire's, en mn dappere vriend die net als mij gek genoeg is om er op te gaan staan

(zie dat het lijkt alsof ik aan mijn teugels hang om me staande te houden, had ze echter met een pinkje vast maar ze waren een beetje kort haha)

Er zijn volgens mij niet draf foto's tussen, we hebben ook zeker lekker gedraaft en gegalopeerde (dat was echt zo machtig!!!! Hij ging lekker snel haha), maar denk dat Joke dan hard moest fietsen haha (die was namelijk op de fiets mee).
Ik vond het echt genieten Joke, was top, en dan te bedenken dat ik het eigelijk voor mn vriend deed