Het logo op Tian'anmen Square.

Birdsnest by night. Wat een bizar groot stadion en het zat tot de nok toe vol.

Tussen alle commercie gaat het normale Chinese leven gewoon door.

Het Holland Heineken House, voor twee weken de thuishaven van vele Nederlanders. Maar ook 'buitenlanders' voelen zich meer dan welkom en feesten vrolijk mee.

Het HHH gaat helemaal los!

Kanker overwinnen en dan goud winnen, diep respect!

De droomavond voor iedere HHH-bezoeker. Twee gouden medailles te vieren. De waterpolo dames zijn beloond voor hun bijna Chinese trainingskamp.

Wegwedstrijd wielrennen bij de Lama tempel.

Cancellara wint de eerste gouden medaille voor Zwitserland op de Zomerspelen ooit!

Hockeydames aan het warmlopen.

Basketball, het Amerikaanse dreamteam in aktie. Absolute topsport!

Napraten met Robert Gesink, die heel blij was met de enige Nederlandse supporters die langs de weg stonden bij de Olympische tijdrit. Hij wilde met ons op de foto

Zelf op het erepodium met op de achtergrond de Chinese muur.

Het hoogst haalbare, de energie die geleverd moest worden voor deze prestatie straalt van de medaille af. Heel bijzonder.

Mao's mausoleum. Het communisme was goed merkbaar tijdens deze Olympische Spelen.
De wereld heeft China beter leren kennen en China heeft de wereld beter leren kennen.
Het is een kleine selectie uit ongeveer 1500 foto's. Wie meer wil zien, verwijs ik door naar mijn hyves. Daar heb ik al meer geupload en daar zal de komende dagen nog wel wat bijkomen.
http://fietsfreak.hyves.nl/fotos/