Karin Donckers: "Jammer dat dit niet de eindstand is"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Karin Donckers: "Jammer dat dit niet de eindstand is"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 11:08

www.sporza.be

Karin Donckers is puik begonnen in de eventing. In de dressuur staat ze met Gazelle de la Brasserie tweede in haar groep. "Jammer dat de medailles nu nog niet worden uitgereikt", reageerde ze opgetogen.
Karin Donckers heeft een uitstekende prestatie afgeleverd in de eventing. Voor haar dressuuroefening kreeg ze op Gazelle de la Brasserie 31.70 strafpunten.
(Belga)
Zo komt Donckers op de tweede plaats in de stand van haar groep terecht, achter de Australische Fredericks (30,40 strafpunten).

Zondag komen nog 20 ruiters in actie in Hongkong (waarbij de Belg Joris Van Springel), maar de uitgangspositie van Karin Donckers is alvast uitstekend.

Donckers heeft haar seizoen afgestemd op de Spelen en wil haar ervaring van haar vorige drie olympische deelnames ten volle benutten.
"Niet op een fout laten betrappen"
Karin Donckers was uiteraard erg opgetogen. "Jammer dat de medailles nu niet uitgereikt worden", verklaarde ze.

"De dressuur verliep uitstekend. Van begin tot einde lieten we ons niet op een fout betrappen. Mijn paard bleef goed bij de zaak."

"Er komen natuurlijk nog een cross-country en een jumping, maar goed begonnen is alvast half gewonnen."

"Mijn merrie is betrouwbaar in alle onderdelen van de eventing, dat is de kunst in onze sport. Ik zette alles op de Spelen en ben perfect voorbereid."

Verwant artikel:

[VN] Girlpower tijdens dressuurproef Eventing