Hans Peter Minderhoud: Een dagje op stal met Imke

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Hans Peter Minderhoud: Een dagje op stal met Imke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 17:47

www.horsetelex.nl

Afbeelding
Hans Peter Minderhoud vermaakt zich prima in Hong Kong, hier op Rubiloh H (archieffoto)

Nadine begint al aardig te wennen hier. De eerste dagen hebben we heel rustig aan gedaan, maar we zijn nu toch al wat meer aan het trainen. Je merkt dat de paarden toch echt wel een paar dagen nodig hebben om te acclimatiseren.

Vanaf vandaag (vrijdag) mogen we ook een paar keer in de hoofdring. Dat is fijn, want het is een erg imponerend stadion. Wij rijden nu allemaal 's avonds omdat ook de wedstrijden 's avonds zijn. Het ziet er hier 's avonds echt geweldig uit. Alles is prachtig verlicht en daarbuiten is het donker en zie je alle lichten van de stad en de gigantische wolkenkrabbers. We hebben nog anderhalve week voor de eerste wedstrijddag, ik begin er nu echt zin in te krijgen.

Wij waren hier samen met de Denen als eerste, maar gisteren is de laatste vlucht dressuurpaarden binnengekomen. Dat waren de Zweden en de Amerikanen, dus het Olympisch hotel wordt ook steeds voller en gezelliger. Het enige minpuntje is dat ze hier in het hotel overal, behalve in je kamer, constant hetzelfde nummer draaien. Het gaat hier de hele dag van ‘We are ready...’, daar word je dus echt wel een beetje gek van, je hebt het de hele dag in je hoofd.

We hebben ook nog een avond met de zwemploeg gegeten, die hebben hier hun trainingskamp, maar hun wedstrijden zijn wel in Beijing. Sommige van ons waren ook naar de training wezen kijken, maar ik ben later gegaan. Ik wilde Nadine wel eerst aan het begin van de avond kunnen rijden. Toen Anky, Imke en ik daar aankwamen waren er al een paar zwemmers naar bed. Die liggen er om half 8 in, blij dat ik paardrij…
Het eten was erg gezellig en ze waren ook erg geïnteresseerd.

Ik ben niet mee geweest naar de voetbalwedstrijd, omdat ik Nadine dan niet 's avonds kon rijden, maar ik ga vanmiddag even naar de training kijken.

Vandaag gaan Im en ik een dagje op stal zitten. We hebben onze grooms een dag vrij gegeven zodat die ook wat meer van Hong Kong kunnen zien dan alleen de Jockey Club.

Verwante artikelen:

[VN] Groom Anja van Academy Bartels gaat al vliegen
[VN] Imke en Sunrise in Hong Kong
[VN] "Dit is echt geen vakantie, ik weet waarom ik hier ben"
[OS] Anky rent heel veel heen en weer in Hong Kong
[VN] Chaotische Imke vertelt over de beveiliging in Hong Kong

daniella74

Re: Hans Peter Minderhoud: Een dagje op stal met Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:53

Sympathiek dat de grooms op stap mochten.
Half 8 naar bed, RE droomt er wel eens van dat zijn springruiters zo braaf zijn Haha!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:05

daniella74 schreef:
Sympathiek dat de grooms op stap mochten.
Half 8 naar bed, RE droomt er wel eens van dat zijn springruiters zo braaf zijn Haha!

dat vond ik nou ook Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 18:06

VN -> OS

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:41

Leuk dat ze de grooms vrij gegeven hadden. Lachen
Leuk stuk om te lezen weer.