Anky rent heel veel heen en weer in Hong Kong

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Anky rent heel veel heen en weer in Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 18:23

www.anky.nl

‘Ik ren overal naar toe! Naar de ring om Hans Peter en Tim te helpen, naar de stal als ik iets moet halen. En dan roept iedereen ‘niet rennen, niet rennen, want het is al zo warm’, maar dat is juist goed denk ik: dit is ook fitness en in het fitnesscentrum is de lucht niet zoals tijdens de wedstrijden dus ren ik hier ook maar!’

De paarden van de Nederlandse ruiters maken het goed. Anky is ook begonnen met het begeleiden van Hans Peter en Tim aangezien de trainingen steeds meer opgepakt worden na een aantal dagen acclimatiseren.

‘Vanaf 1 augustus mogen we drie dagen achter elkaar in de hoofdring trainen, ’s ochtends en ’s avonds. Om 7 uur ’s avonds (1 uur ’s middags Nederlandse tijd, red.) is het hier echt donker dus dan rijden we met kunstlicht. Het is fijn dat we dat al wat kunnen oefenen. Vandaag is het bewolkt en het regent. Gek genoeg is het zicht wel beter dan gisteren toen de zon scheen. Toen leek het wel wat heiig. De temperatuur valt me tot nu toe mee maar ik kan behoorlijk goed tegen de hitte.’ aldus Anky die regelmatig verslag zal doen vanuit Hong Kong.

Claudia__

Re: Anky rent heel veel heen en weer in Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:25

Wel fijn dat Anky zo goed tegen de hitte kan, nu maar hopen dat Salinero er ook goed tegen kan. Ja
Leuk stukje weer Haha!

Appelflapje

Re: Anky rent heel veel heen en weer in Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:04

Haha, wat grappig om te lezen. Ze is in ieder geval goed bezig! OK dan!