ladypaard schreef:welke andere? kijk nu op NOS live kanaal 4
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladypaard schreef:welke andere? kijk nu op NOS live kanaal 4
Wildgirl schreef:wie moeten er nog na angelique en komen alle nederlanders een beetje dicht op elkaar?
CielitoLindo schreef:O'Brian gaat het niet worden denk ik
Cayenne schreef:Wat denken jullie: Angelique foutloos?
Ingeltje schreef:Er zijn nog meer mensen die daar niet goed van worden en hoe moeilijk is het om even te zoeken naar een linkje als je de startlijst ook al gevonden hebt?Manon88 schreef:ik vraag jou toch ook niet persoonlijk, ik vraag het in het algemeen. Jìj bent niet verplicht mijn vraag te beantwoorden? Maar 't is al goed, ik hou al op te zeurenZoek maar wat beter dan word er niet goed van 10x per dag dezelfde vraag te beantwoorden.
Cayenne schreef:CielitoLindo schreef:O'Brian gaat het niet worden denk ik
Daarom heet ie ook O'Brien![]()
nowornever schreef:Cayenne schreef:Wat denken jullie: Angelique foutloos?
Nee denk het niet maar je weet nooit. Ik hoop op gerco en vincent nul en marc 1 eraf
Mara schreef:dan hoop ik toch ook dat marc foutloos is hoor, je verwacht 1 eraf, dat is wat anders hahaha
Mara schreef:nld hockeyers 1-0
Mara schreef:nld hockeyers 1-0
nowornever schreef:Mara schreef:dan hoop ik toch ook dat marc foutloos is hoor, je verwacht 1 eraf, dat is wat anders hahaha
Ohja sorry ik hoop gerco en vincent nul eigelijk alle 4 vier nul. Maar verwacht er 1 af bij marc
nowornever schreef:Ohja sorry ik hoop gerco en vincent nul eigelijk alle 4 vier nul. Maar verwacht er 1 af bij marc
Cayenne schreef:nowornever schreef:
Ohja sorry ik hoop gerco en vincent nul eigelijk alle 4 vier nul. Maar verwacht er 1 af bij marc
Weet jij toevallig of Magic Bengtsson is vernoemd naar Rolf-Goran Bengtsson?![]()
veerledec schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar hier doen NL 1-2-3 het ineens niet meer op de tv...andere zenders wel.
NL 1-0 voor dus??